Forbandede vagtlæger...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. april 2009

Tynen

Ja, så kunne jeg altså udstå det mere - Jeg har simpelthen haft så ondt i maven de sidste par dage og haft de mest onde, smertefulde plukveer selvom jeg ikke laver noget som helst.

Tog til vagtlægen, ventede i et mindre århundrede for at få beskeden: Jo, SØRME SÅ om plukveer må gøre ondt.. Og forresten ser din mave fin ud (Konstateret ved at jeg sidder på en stol og uden at hun har mærket på mig!)

Jesus, det pisser mig af!
Hun kunne i det mindste ulejlige sig med at mærke på min mave, så hun vitterlig kunne se at plukveerne er der hele tiden.
Stoler bare ikke en skid på hende, og sidder nu med den ringeste fornemmelse og har slet ikke lyst til at belemre nogen læger eller andet mere.. De tager mig alligevel ikke seriøst!
Jeg er fuldstændig slået ud og grædefærdig!
Orker bare ikke mere og vil bare så gerne have det godt så jeg i det mindste kan overskue en hel dag!!

Sorry for alt mit negativitet - Skulle lige have det ud før jeg eksploderer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Nadi

Øv bøv!! Det er bare sur røv, sidder og bliver helt sur på dine vegen Det er bare noget forbandet pis ikke at ta en patient alvorlig! Om andet så få dem til at føle at man har undersøgt dem, så de går fra konsultationen med en fornemmelse af at der er blevet gjort noget!

HVis det fortsætter eller bliver værre i nat må du jo ringe igen. Hellere ring en gang for meget end en gang for lidt i dit tilfælde. Men var der ikke noget med at din læge havde sagt at du skulle ringe med det samme, hvis der bare var det mindste??

Anmeld

10. april 2009

linemus

For fa'n!!! Det er jo ikke ligefrem, fordi du ikke har prøvet det før eller er en lille pyllertøs. Hvorfor er de bare så tit så overlegne over for gravide piger? Jeg bliver så gal på dine vegne. Nu er du jo ingensteder i forhold til da du kom afsted. Iiiihhhh!

Hvad med... ja, hvad hedder det nu - man glemmer hurtigt... fødegangen er det vel. Kan du ikke ringe dertil og spørge om det kan passe at det skal gøre SÅ ondt? Og at du har haft det sådan i flere dage, men ikke taget kontakt til nogen før nu, for nu er det nok?

Øv, din stakkel Hvad kan jeg gøre for at muntre dig op? Ved du forresten, at hvis du får en pige, så er Ninja et godkendt pigenavn?

Knus Line

Anmeld

10. april 2009

Juniors mor

Eijj øv Tynen, Hvor træls!! De SKAL sku da i det mindste mærke på din mave, og hvis du føler der er noget ,der ikke er som det skal være, SKAL du "belemre" lægerne!!! Du skal bare blive ved med at rende dem på dørerne, for de skal altså tage dig seriøst.
Kan du ikke snakke med din jordemoder på tirsdag og lave en aftale om at få kørt CTG regelmæssigt, så du kan få ro i sindet?
Håber virkelig du snart får det bedre, så du kan nyde din graviditet en lille smule

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Trine ring nu til fg og høre ad hvordan du lige skal forholde dig. De plejer at være flinke. Du kan jo bare høre ad om du ikke kan få kørt en strimmel så i kan finde ud af om alt er som et skal være.
Du kan jo bare sige at du syntes der er noget forandret ved det idag.

Joan

Anmeld

10. april 2009

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Trine ring nu til fg og høre ad hvordan du lige skal forholde dig. De plejer at være flinke. Du kan jo bare høre ad om du ikke kan få kørt en strimmel så i kan finde ud af om alt er som et skal være.
Du kan jo bare sige at du syntes der er noget forandret ved det idag.

Joan

Det sad jeg faktisk også og tænkte på om hun ikke kunne... Det synes jeg altså at du skal gøre...

Anmeld

10. april 2009

Nadi

Trold skriver:

Det sad jeg faktisk også og tænkte på om hun ikke kunne... Det synes jeg altså at du skal gøre...

Den måjeg altså også tilslutte mig!

+ (sød jm) = (glad Tynen)

Anmeld

10. april 2009

heaven

Jamen trine da - søde mus.... se at ring på fg, - så får du det meget bedre....... øv øv, de lortevagtlæger!!!!

Jannie

Anmeld

10. april 2009

linemus

Enig enig enig. Ring til fødegangen, hvis du ikke allerede har gjort det.

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Problemet er bare at man bliver henvist til vagtlægen når man ikke har rundet de 20+0.

Jeg ringede først til FG, da jeg i forvejen ikke har gode erfaringer med vagtlægerne, men de tager ikke en ind når man ikke er så langt henne.

De kan så henvise en videre til FG fra vagtlægen hvis det er.

Tak for jeres svar! Det luner altså en virkelig grædefærdig, hormon-befængt gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.