Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chrille: tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Ca... Du må vente til efter d. 12 maj med at se den på mig
Ca... Du må vente til efter d. 12 maj med at se den på mig
Hold da op hvor er den flot
Jeg prøvede lige at gå ind på siden. Er det en forhandler fra usa? Har du så ikke prøvet kjolen før du købte den?
Muhmi skriver: -1½ kg Siden November, ayir det går fremad
-1½ kg
Siden November, ayir det går fremad
kiwilouise skriver: jeg skal giftes til næste år og jeg står mellem de 2 brudekjoler her
jeg skal giftes til næste år og jeg står mellem de 2 brudekjoler her
Wow den er flot den første! Hvor er den fra, har du et link?
EJJJJJ hvor er den dog flot !!
projekt-ønskebarn skriver: Her er min brudekjole, den er blevet syet af mn kusine som er brudekjole designer og jeg har selv valgt hvordan den skulel se ud Vi blev gift i sommers
Her er min brudekjole, den er blevet syet af mn kusine som er brudekjole designer og jeg har selv valgt hvordan den skulel se ud
Vi blev gift i sommers
Den er virkelig flot!!
vi snakker om og gifte oz sommeren 2013 da jeg gerne vil have at vores søn selv kan gå (han er nu 7 mdr) så her er lige et billedet a min drømmekjole som jeg har brugt utallige timer på at se på ;-)
channie-g skriver: vi snakker om og gifte oz sommeren 2013 da jeg gerne vil have at vores søn selv kan gå (han er nu 7 mdr) så her er lige et billedet a min drømmekjole som jeg har brugt utallige timer på at se på ;-)
Meget smuk, forstår godt din betagelse af kjolen
Vi blev gift 2. juni 2011
(Den er til salg for 2000kr. str. 36.) Der medfølger underkjole og tyldskørt, men ikke slør eller sko.
Den er også rigtig smuk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128