Nysgerrig vis din brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Janep

kiwilouise skriver:

jeg skal giftes til næste år og jeg står mellem de 2 brudekjoler her

Nøøj den øverste af kjoler er bar suuuper flot. li en kjole for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Chraz

Gaia skriver:

Den er også flot. Jeg er også begyndt at kigge - stadig mest i sjov, men jo rart at vide sådan lidt hvad derr findes derude og hvad ens stil er. Glæder mig til at skulle på brudekjole indkøb og prøve en masse fine kjoler. Tænker jeg skal have mine søskne og mor med. Ih bliver nok engang næste år eller noget i den stil. 

der går nok stadig i hvertfald 3 år inden vi skal giftes fordi jeg gerne vil have min uddannelse først. Ene alene af økonomiske grunde

I har måske snakket om at blive gidt til næste år?

Anmeld

14. april 2012

Gaia

Chraz skriver:

der går nok stadig i hvertfald 3 år inden vi skal giftes fordi jeg gerne vil have min uddannelse først. Ene alene af økonomiske grunde

I har måske snakket om at blive gidt til næste år?

Ja lidt, men kan også godt være det først bliver året efter. Men jo vi har da vendt det og gør det stadig. Nu skal vi lige se med den lille nye og så i forhold til økonomien. Men pt. Er det næste år... Måske

Anmeld

14. april 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak, følte mig også som en rigtig prinsesse den dag. Held og lykke med dit valg  

Anmeld

14. april 2012

Chraz

Gaia skriver:

Ja lidt, men kan også godt være det først bliver året efter. Men jo vi har da vendt det og gør det stadig. Nu skal vi lige se med den lille nye og så i forhold til økonomien. Men pt. Er det næste år... Måske

Ja ellers skal man nok nå det hele Glæder mig rigtig meget til vores økonimi giver lov. Hvis alt går efter drømmen skulle vi gerne være gift og have hus om 4 år

Anmeld

6. maj 2012

hmg86

Min kjole var fantastisk.. vidste det fra jeg fik den på første gang..

Den var simpel, men rigtig pæn..

Den går ind ved taljen og har et skråt snit ned foran, hvor der er fine små broderier langs kanten.. De samme broderier er henover barmen også, og på slæbet..

Jeg elsker bare den kjole..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Her er min brudekjole, den er blevet syet af mn kusine som er brudekjole designer og jeg har selv valgt hvordan den skulel se ud

Vi blev gift i sommers 

SMUK!  

Anmeld

6. maj 2012

Gaia

Fynni skriver:

Min kjole var fantastisk.. vidste det fra jeg fik den på første gang..

Den var simpel, men rigtig pæn..

Den går ind ved taljen og har et skråt snit ned foran, hvor der er fine små broderier langs kanten.. De samme broderier er henover barmen også, og på slæbet..

Jeg elsker bare den kjole..

Den er rigtig flot 

Anmeld

6. maj 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Ca... Du må vente til efter d. 12 maj med at se den på mig

hvordan går det egentlig med dit vægttab muhmi?

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

hvordan går det egentlig med dit vægttab muhmi?

-1½ kg

Siden November, ayir det går fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.