Nysgerrig vis din brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

mulle7430

Muhmi skriver:

Tusind tak, søde!  Jeg er så inderligt glad for mit valg

kan jeg godt forstå må indrømme min er købt i genbrug men faldt for den med det samme og har ikke så mange penge når turen er vores manden har jo hans brandmands uniform

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Gaia

Ploffer skriver:

Her er min brudekjole

Ih den er godt nok også flot. Rigtig fint den måde blondeovertrækket ( eller hvad man nu kalder det) deler sig på foran på kjolen.  

Anmeld

14. april 2012

lycly

Muhmi skriver:

Ca... Du må vente til efter d. 12 maj med at se den på mig

Åh jeg er stadig MØGmisundelig på dig og din kjole

Anmeld

14. april 2012

kiwilouise

Gaia skriver:

Bare nysgerrig og som en fortsættelse af " vis din brudebuket" så laver jeg lige en tråd der hedder " vis sin brudekjole". Selv har jeg endnu den store dag til gode, men satser da på den kommer indenfor de næste par år. Og lidt nysgerrig har man vel lov at være 

jeg skal giftes til næste år og jeg står mellem de 2 brudekjoler her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2012

projekt-ønskebarn

Her er min brudekjole, den er blevet syet af mn kusine som er brudekjole designer og jeg har selv valgt hvordan den skulel se ud

Vi blev gift i sommers 

Anmeld

14. april 2012

projekt-ønskebarn

projekt-ønskebarn skriver:

Her er min brudekjole, den er blevet syet af mn kusine som er brudekjole designer og jeg har selv valgt hvordan den skulel se ud

Vi blev gift i sommers 

Hmmm, beklager at billedet vender den forkerte vej, kan ikke finde ud af at vende billedet

Anmeld

14. april 2012

Chraz

Jeg er desværre ikke gift endnu men du kan få et billede af min drømmekjole. Håber så meget det er den jeg bliver gift i 

Anmeld

14. april 2012

Gaia

kiwilouise skriver:

jeg skal giftes til næste år og jeg står mellem de 2 brudekjoler her

Ih spændende, hvilken du vælger. Jeg synes de er lige flotte på hver sin måde...den første er måske lidt anderledes end dem man normalt se flest af, så måske jeg ville vælge den.

Anmeld

14. april 2012

Gaia

projekt-ønskebarn skriver:

Vi blev gift i sommers 

Det har din kusine godt nok gjort godt. Wow den er jo super flot og sikke et flot design i samme har lavet. Ros ros 

Anmeld

14. april 2012

Gaia

Chraz skriver:

Jeg er desværre ikke gift endnu men du kan få et billede af min drømmekjole. Håber så meget det er den jeg bliver gift i 

Den er også flot. Jeg er også begyndt at kigge - stadig mest i sjov, men jo rart at vide sådan lidt hvad derr findes derude og hvad ens stil er. Glæder mig til at skulle på brudekjole indkøb og prøve en masse fine kjoler. Tænker jeg skal have mine søskne og mor med. Ih bliver nok engang næste år eller noget i den stil. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.