Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Harj Pga uregelmæssig cyklus ved jeg ikke om jeg burde ha fået min mens igår, eller om den skal komme på søndag.. men tog en test her til morgen, en clearblue (ku ikke styre mig) Og for 1. gang så jeg dette ord i skærmen Er bare SÅÅÅÅ glad!!! Har haft en ufrivillig abort i januar så er så lykkelig over allerede at få lov at stå med en positiv test igen Måtte bare dele det!! Wow... et kick at starte en fredag på
Harj
Pga uregelmæssig cyklus ved jeg ikke om jeg burde ha fået min mens igår, eller om den skal komme på søndag.. men tog en test her til morgen, en clearblue (ku ikke styre mig) Og for 1. gang så jeg dette ord i skærmen
Er bare SÅÅÅÅ glad!!!
Har haft en ufrivillig abort i januar så er så lykkelig over allerede at få lov at stå med en positiv test igen
Måtte bare dele det!!
Wow... et kick at starte en fredag på
Ihh tillykke tillykke!!
Hvor er det bare dejligt for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke med det
Åh, hvor skønt!!
TILLYKKE!!!
Anonym skriver: Tak Krydser også for den bliver der, kan næsten ikke klare hvis man skulle igennem sådan en abort igen Sådan en clearblue er vel ret sikker ikk? Altså, ikk noget at være i tvivl om`?
Tak
Krydser også for den bliver der, kan næsten ikke klare hvis man skulle igennem sådan en abort igen
Sådan en clearblue er vel ret sikker ikk? Altså, ikk noget at være i tvivl om`?
Tillykke
Stort tillykke! Hvor er det dejligt!
Stort tillykke herfra... Juhhuuuuu...
Tillykke med den flotte, flotte test, det er så stort!
Janni. skriver: Jeg har aldrig hørt om at en clearblue har vist forkert. du skal være mor!! Den lille spirer skal bare blive derinde.
Jeg har aldrig hørt om at en clearblue har vist forkert. du skal være mor!! Den lille spirer skal bare blive derinde.
Uh der blev jeg lige helt rørt... fordi du skriver det så direkte - "du skal være mor"
jaaa skal være mor TIL TO endda Og min søn skal være storebror
fandme en god fredag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128