Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Harj
Pga uregelmæssig cyklus ved jeg ikke om jeg burde ha fået min mens igår, eller om den skal komme på søndag.. men tog en test her til morgen, en clearblue (ku ikke styre mig) Og for 1. gang så jeg dette ord i skærmen
Er bare SÅÅÅÅ glad!!!
Har haft en ufrivillig abort i januar så er så lykkelig over allerede at få lov at stå med en positiv test igen
Måtte bare dele det!!
Wow... et kick at starte en fredag på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Harj Pga uregelmæssig cyklus ved jeg ikke om jeg burde ha fået min mens igår, eller om den skal komme på søndag.. men tog en test her til morgen, en clearblue (ku ikke styre mig) Og for 1. gang så jeg dette ord i skærmen Er bare SÅÅÅÅ glad!!! Har haft en ufrivillig abort i januar så er så lykkelig over allerede at få lov at stå med en positiv test igen Måtte bare dele det!! Wow... et kick at starte en fredag på
Stort Tillykke igen, da jeg tror jeg lige har svaret på den "gl. tråd" Wauu en go start på weekenden
frk-stoltze skriver: Stort Tillykke igen, da jeg tror jeg lige har svaret på den "gl. tråd" Wauu en go start på weekenden
Hihi ja det gjorde du - men ka sagtens klare en lykønskning mere
l.kjoeller skriver: stort tillykke. så blev fredag d. 13 alligevel starten på noget godt hva
stort tillykke. så blev fredag d. 13 alligevel starten på noget godt hva
Haha ja - sjovt tænkte samme tanke selv mht. fredag d. 13
Janni. skriver: Ej hvor lækkert. Tillykke med spiren. for at den bliver derinde.
Ej hvor lækkert. Tillykke med spiren. for at den bliver derinde.
Tak
Krydser også for den bliver der, kan næsten ikke klare hvis man skulle igennem sådan en abort igen
Sådan en clearblue er vel ret sikker ikk? Altså, ikk noget at være i tvivl om`?
tillykke og så lige fredag d 13 .. det kan godt være en god dag
Anonym skriver: Hihi ja det gjorde du - men ka sagtens klare en lykønskning mere
hehe det var godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128