Hvor meget sover jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Krussedulle

MortilCilas skriver:

Han sover også meget i forhold til Cilas .. men det er vel bare sådan.

Men den der formiddagslur ryger lidt som fra den ene dag til den anden næsten

Han er lige startet i Dp i dag, så tror den forsvinder af den grund! men han er heller ikke træt om formiddagen mere! .. Han har haft den rytme siden, omg det er så lang tid, at jeg ikke engang kan huske det! men da han var 9 mdr stoppede han helt med mme, så i et halvt år, i hvert fald, har han haft det her søvnmønster (det lød indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

FruStolpe

MortilCilas skriver:

Hvad tid kommer jeres unger i seng, og hvad tid står de op?

Cilas blev 1 år i Januar, og efter vi har rykket tiden, kommer han i seng kl 20.00 Men sover mange gange først 20.30 - 21.00 også står han op igen kl 6.00 og han sover knapt 2 timer dagligt Før tiden blev rykket kom han i seng kl 19.00 da han var helt kvæstet, og stod op kl 6.00 - 6.30 og sov mindst 3 timer dagligt til middag.

Også kom jeg til at tænke på hvad tid andre børn på hans alder kommer i seng og hvad tid de står op?!

Vores datter er 1½ år. Hun kommer i seng ca 19:15 og skal vækkes 6:20.

Derudover sover hun mellem 2-3 timer til middag.

Anmeld

12. april 2012

SukkerDronning

Det lyder ikke til at han sover ret meget. Det er altså også arveligt hvor meget søvn, man har brug for. Så hvis ikke du eller hans far sover meget kan det være grunden.

Hvis han er glad og tilfreds og en sund dreng der udvikler sig som han skal, er der vel ikke noget i vejen med, at han sover så lidt?

Min pige på 16mdr sover fra kl 17-7 og så mellem 2-4 timer om dagen. Det er vist også ret meget, men det har hun det bedst med

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

Krussedulle skriver:

Han er lige startet i Dp i dag, så tror den forsvinder af den grund! men han er heller ikke træt om formiddagen mere! .. Han har haft den rytme siden, omg det er så lang tid, at jeg ikke engang kan huske det! men da han var 9 mdr stoppede han helt med mme, så i et halvt år, i hvert fald, har han haft det her søvnmønster (det lød indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener )

Jeg forstod

Ja okay, i DP sover de kun middag ikke?

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

FruStolpe skriver:

Vores datter er 1½ år. Hun kommer i seng ca 19:15 og skal vækkes 6:20.

Derudover sover hun mellem 2-3 timer til middag.

Hvor er det vildt .. Tænk at Cilas så sover så lidt, synes det lidt vildt

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

Sirup skriver:

Det lyder ikke til at han sover ret meget. Det er altså også arveligt hvor meget søvn, man har brug for. Så hvis ikke du eller hans far sover meget kan det være grunden.

Hvis han er glad og tilfreds og en sund dreng der udvikler sig som han skal, er der vel ikke noget i vejen med, at han sover så lidt?

Min pige på 16mdr sover fra kl 17-7 og så mellem 2-4 timer om dagen. Det er vist også ret meget, men det har hun det bedst med

Altså hans far sover meget, og jeg sov meget indtil jeg begyndte i skole, men har ikke brug for meget søvn, er bare en dårlig vane jeg hopper ind i. I hverdagene sover jeg knapt 7 timer, og gør jeg egentlig også i weekenderne når bassen er hjemme

Mmh, ja hun sover meget, men hvis hun har brug for det.

Cilas er glad og tilfreds, spiser og udvikler sig, så der er ikke noget der

Anmeld

13. april 2012

ledermus

MortilCilas skriver:

Cilas blev 1 år i Januar, og efter vi har rykket tiden, kommer han i seng kl 20.00 Men sover mange gange først 20.30 - 21.00 også står han op igen kl 6.00 og han sover knapt 2 timer dagligt Før tiden blev rykket kom han i seng kl 19.00 da han var helt kvæstet, og stod op kl 6.00 - 6.30 og sov mindst 3 timer dagligt til middag.

Også kom jeg til at tænke på hvad tid andre børn på hans alder kommer i seng og hvad tid de står op?!

Oliver blev 1 år i marts og han sover fra kl.18.30-19.00 til kl.6.00-6.30 og så imellem 2-4 timer i løbet af dagen

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

ledermus skriver:

Oliver blev 1 år i marts og han sover fra kl.18.30-19.00 til kl.6.00-6.30 og så imellem 2-4 timer i løbet af dagen

Hvor er det vildt

Anmeld

13. april 2012

Nadia&Daniel

MortilCilas skriver:

Laura 18 mdr. (den 25 april)

Sengetid: kl. 19-19.30

Står op: kl. 6.30/7

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

Nadia&Daniel skriver:

Laura 18 mdr. (den 25 april)

Sengetid: kl. 19-19.30

Står op: kl. 6.30/7

Mmh hun sover også noget mere end Cilas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.