Hvor meget sover jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.119 visninger
87 svar
0 synes godt om
12. april 2012

MortilCilas

Hvad tid kommer jeres unger i seng, og hvad tid står de op?

Cilas blev 1 år i Januar, og efter vi har rykket tiden, kommer han i seng kl 20.00 Men sover mange gange først 20.30 - 21.00 også står han op igen kl 6.00 og han sover knapt 2 timer dagligt Før tiden blev rykket kom han i seng kl 19.00 da han var helt kvæstet, og stod op kl 6.00 - 6.30 og sov mindst 3 timer dagligt til middag.

Også kom jeg til at tænke på hvad tid andre børn på hans alder kommer i seng og hvad tid de står op?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

2babygirls

MortilCilas skriver:

MMaMadHvad tid kommer jeres unger i seng, og hvad tid står de op?

Cilas blev 1 år i Januar, og efter vi har rykket tiden, kommer han i seng kl 20.00 Men sover mange gange først 20.30 - 21.00 også står han op igen kl 6.00 og han sover knapt 2 timer dagligt Før tiden blev rykket kom han i seng kl 19.00 da han var helt kvæstet, og stod op kl 6.00 - 6.30 og sov mindst 3 timer dagligt til middag.

Også kom jeg til at tænke på hvad tid andre børn på hans alder kommer i seng og hvad tid de står op?!

Madeleine er 18 mdr og kommer i seng 19:30 og står op ca 6.15 og så sover hun gerne 3-4 timer i dp.
Vi har ikke rykket hendes putte tider pga sommertid.

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

MortilCilas skriver:

Laura er siden hun var 7 mdr. kommet i seng omkring kl. 19-19.15 og gør det stadig. Hun sover så til kl. ca. 6.30 og sover 2-3 timer til middag hver dag og hun er 2½ år nu

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

Tina&Martin skriver:

Madeleine er 18 mdr og kommer i seng 19:30 og står op ca 6.15 og så sover hun gerne 3-4 timer i dp.
Vi har ikke rykket hendes putte tider pga sommertid.

Det var meget.

jeg kan ikke få ham i seng kl 19, så skriger han konstant. Og så tror jeg også han ville stå op kl prut

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

Baagøe skriver:

Laura er siden hun var 7 mdr. kommet i seng omkring kl. 19-19.15 og gør det stadig. Hun sover så til kl. ca. 6.30 og sover 2-3 timer til middag hver dag og hun er 2½ år nu

Wow, så sover Cilas ikke ret meget

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

MortilCilas skriver:

Wow, så sover Cilas ikke ret meget

Nej, jeg tænkte også, det ikke var ret meget søvn for sådan en lille fyr Laura sov 3-4 timer til middag, da hun var i den alder

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

MortilCilas skriver:

Han får ikke så meget søvn 

Her putter vi kl. 19-19.30 og han sover som regel til kl. 7 ..

Så sover han mellem 2-4 timer i Dagplejen .
Han er 17 mdr.  

Anmeld

12. april 2012

Den lykkelige

min datter er 13 mdr og hun har de sidste 3 mdr sovet fra kl 18.30-6 også to til 3 timer til middag..  den rytme fik hun da hun startede i dagpleje.. inden sov hun kun 2x40 min om dagen og fra 18.30-7/8.

Anmeld

12. april 2012

Janni.

Vores Silas kommer i seng omkring 19. Og sover til cirka 6.30 - 7.00.  Ud over det, sover han 2-3 timer i dagpleje. 

Han er lige begyndt at nægte nat flasken så vi er begyndte at putte uden. Han har hele tiden faldet i søvn til flasken uanset hvad vi har gjort, så det er lige en ny rutine vi skal have kørt ind nu. Og det kører rigtig godt. Vi er på 5. dag nu. 

Han bliver 13 mdr imorgen. 

Anmeld

12. april 2012

tinasmor

MortilCilas skriver:

Måske du kunne prøve en uges tid at lægge ham tidlige nogle gange så tager det lige lidt tid at køre dem ind i den nye rutine. hvis  han nogle gange er en time om at sove nu, så vil han sikkert også være det i den nye rutine, men hvis du f.eks læger ham 19.00 så vil han så sove kl 20 istedet for 21. Selv om han sover kl 20 så betyder det ikke nødvendigvis at han vågner tidligere.

Begge mine kommer i seng kl 19 og den lille sover 3 timer til middag. De vågner begge ca 06.15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.