Hvem putter hjemme hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

L&V

Mom In The Making skriver:

Hej de damer.

vi er ved at lave lidt om på vores putte ritual herhjemme, da det ind til videre kun har været mig der har været inde over der, grundet aften amning osv. så har det bare været det der var mest lige til.

Men kom sådan til at tænke på hvordan i andre gør og hvem der putter.?

Skriv også gerne hvor gamle jeres barn/børn er.

Vi skiftes til at putte, vi har hver anden dag så hun vender sig til at vi begge er lige gode til den og hun er 6½månede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har det altid været far der gør klar med nattøj osv også mig der putter. Når jeg er på arbejde står far med der hele, når far ik er hjemme gør jeg det. Vi pusler og putter på helt forskellige måder og der har aldrig været nogen problemer. Vh stine

Anmeld

13. april 2012

otlitrom

Vi skiftes.. Uden system. Det er den der har hænderne fri/er frisk til det (jeg er gravid og er pænt slatten, når Boas skal i seng) og vi gør det ens, så vidt muligt.

Da vi talte om putning og ritualer da han var lille, prøvede vi at gøre det så enkelt som muligt, så andre også vil kunne tage over, hvis han skal puttes.. Vi sætter os i lænestolen på værelset, han får sin natflaske. Vi siger godnat og så bliver han lagt i sin seng, vi slukker lyset og går ud.. Han kan godt ligge og snakke og sludre/hvine, men vi går kun derind hvis han er utilfreds eller "min sut er væk" lyden kommer.. Og så falder han i søvn af sig selv.

Anmeld

13. april 2012

KarinaBF

Hej de damer.

vi er ved at lave lidt om på vores putte ritual herhjemme, da det ind til videre kun har været mig der har været inde over der, grundet aften amning osv. så har det bare været det der var mest lige til.

Her Hjemme er det Altid mig der putter medmindre jeg ikke er hjemme kan manden min godt !

Begge kommer i bad og får nattøj på efter aftensmad

Så for den store, en dreng på 4, lov til at hygge lidt med mor og far inden han bliver puttet derefter får han lov at se en smule tegnefilm på hans værelse inden han sover (plejer at falde i søvn til det) Men vi starter med han skal finde en film så (hvis han gider siger han godnat til sin far hvis han er hjemme) så tænder jeg hans film og han putter sig op i sin seng så går jeg hen og får et mys og en knuser så siger vi godnat og jeg går ud og så er det sjældent vi høre mere til ham (han bliver puttet 19.30 når han ser tegnefilm)

Vores datter på 1 år. bliver puttet kl. 19 vi siger godnat til Far (hvis han er hjemme) og storebror, og der bliver vinket, så putter jeg hende på hendes værelse og siger godnat til hende ! og så er det lidt forskelligt hvordan hun reagere Nogle dage ligger hun sig bare til at sove, andre gange skal jeg rende inde ved hende et par gange !

sådan foregår det herhjemme

Anmeld

13. april 2012

Fenja09

Det er som regel mig der putter vores datter - hun er 7 1/2 måned, men hendes far gør det også engang imellem. Desværre opgiver han lidt let, hvis hun ikke kan falde til og ro og kalder så på mig

Af en eller anden grund falder hun hurtigere i søvn når det er mig der putter fremfor farmand. Vi har ikke nogen specielle ritualer når hun skal puttes - hun får nattøj på, får flaske og bliver lagt som hun helst vil ligge.

/Fenja

Anmeld

13. april 2012

My Babygirl

Hvordan foregår jeres putteritual?

Kl. 19 får hun tør ble og nattøj på.

Så får hun lov at sidde lidt hos en af os med sin dyne over sig i 5-10 min og derefter går vi ind med hende i soveværelset, kysser hende og siger godnat og lægger hende i sin seng.

Vi er hos hende til hun falder i søvn hvilket varer omkring 10 min, skal dog have hende vænnet til at falde i søvn for sig selv.

Anmeld

13. april 2012

Clisolka

Hej de damer.

Det er forskelligt hvem der putter hjemme hos os. Vi er dog begge med inde og sige godnat osv. Isabella er 17½ mrd. gammel 

Anmeld

13. april 2012

Mettefpigen

Hvordan foregår jeres putteritual?

Der er ikk direkte noget.... Vi giver ham en flaske også får vi ham til at falde i søvn i vores arme også ligger vi ham i liften....

Anmeld

13. april 2012

Pige2009

Har i "altid" gjort det på samme måde?

Lidt forskelligt tror jeg. Jeg putter på én måde - han på en anden. Men vi læser altid lige før sengetid

Anmeld

13. april 2012

-Sigrid-

Hej de damer.

Vores datter er 3 måneder gammel, og her er det mor der putter i løbet af dagen, og om aftenen er det nogenlunde 50/50 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.