Mom In The Making skriver:
Hej de damer.
vi er ved at lave lidt om på vores putte ritual herhjemme, da det ind til videre kun har været mig der har været inde over der, grundet aften amning osv. så har det bare været det der var mest lige til.
Men kom sådan til at tænke på hvordan i andre gør og hvem der putter.?
Skriv også gerne hvor gamle jeres barn/børn er.
Her Hjemme er det Altid mig der putter medmindre jeg ikke er hjemme kan manden min godt !
Begge kommer i bad og får nattøj på efter aftensmad
Så for den store, en dreng på 4, lov til at hygge lidt med mor og far inden han bliver puttet derefter får han lov at se en smule tegnefilm på hans værelse inden han sover (plejer at falde i søvn til det) Men vi starter med han skal finde en film så (hvis han gider siger han godnat til sin far hvis han er hjemme) så tænder jeg hans film og han putter sig op i sin seng så går jeg hen og får et mys og en knuser

så siger vi godnat og jeg går ud og så er det sjældent vi høre mere til ham (han bliver puttet 19.30 når han ser tegnefilm)
Vores datter på 1 år. bliver puttet kl. 19 vi siger godnat til Far (hvis han er hjemme) og storebror, og der bliver vinket, så putter jeg hende på hendes værelse og siger godnat til hende ! og så er det lidt forskelligt hvordan hun reagere

Nogle dage ligger hun sig bare til at sove, andre gange skal jeg rende inde ved hende et par gange !

sådan foregår det herhjemme
Anmeld