Mom In The Making skriver:
Hahaha..
Hvem gør så det?
(her hjemme er det vidst mig
godt efterfulgt af Penny der VIRKELIG kan slå nogen rigtige mandeprutter
)
Det er da dejligt at det går godt med det, jeg har altid ammet og suppleret og da hun begyndte på grød nægtede hun flasken fra dag 1. xD Folk siger altid det bliver nemmere når de får grød.. xD ikke her.
haha.. for hun gik fra at få en flaske og sove fra 19.00 til 4-5.00 hvor hun fik flaske og sov videre til kl.8.00 til at få grød/mos og komme i seng kl. 19.00 vågne kl. 24.00 og mellem 4-5.. xD sådan noget modermælk er altså bare ikke lige så mættende. øv bøv.
Men vi er ved at ændre på ritualet herhjemme, da det altid har været mig og så har hun haft en tendens til at falde i søvn ved brystet og det skal hun jo helst vænnes af med... det går ikke heeeeelt så godt.
hehe.. hun er i hvert fald utilfreds med det.
Altså den bedste, højlydte prutter er nok Silas
Han slår de højeste og heldigvis mindst lugtende, især når vi skal spise aftensmad. Ofte virker det som om han presser dem "frem", både min kæreste og jeg griner højlydt af det, så tror bare han har fundet ud af at det er sjovt.
Rigtig skidt vane, vi har fået givet ham dér.
Heldigvis har han kun gjort det herhjemme ind til videre...
Her giver den ene natmad i form af en potion yoghurt med havregryn (fatter ikke han kan spise det, men pyt, han kan li´ det). Så får han børstet tænder, dryppet øjne (pga en dum øjenbetændelse for tiden grrrr), så hygger vi lige lidt, da han bliver meget oprørt over de dumme dråber. Det er med vold og magt, han får dem.
Det må meget gerne blive mandag så han slipper for dem igen.
Nå humøret er i top igen, får han skiftet ble og nattøj på. Så overtager den anden, og hygger lidt med ham, så han kommer ned i gear. Efter cirka 15 min kan han ligges i seng og sover efter kort tid.
Håber i snart får putningen op at køre, så den bliver hyggelig for alle parter. Det er den bedste afslutning på dagen. 
Anmeld