Hvem putter hjemme hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.533 visninger
51 svar
0 synes godt om
12. april 2012

MomInTheMaking

Hej de damer.

vi er ved at lave lidt om på vores putte ritual herhjemme, da det ind til videre kun har været mig der har været inde over der, grundet aften amning osv. så har det bare været det der var mest lige til.

Men kom sådan til at tænke på hvordan i andre gør og hvem der putter.?

Skriv også gerne hvor gamle jeres barn/børn er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Zeus

Mom In The Making skriver:

Hej de damer.

vi er ved at lave lidt om på vores putte ritual herhjemme, da det ind til videre kun har været mig der har været inde over der, grundet aften amning osv. så har det bare været det der var mest lige til.

Det er som regel mig der gør det, med begge piger

Anmeld

12. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er mig som putter og har altid gjort det. De er henholdsvis 3 år og 4 1/2 år.

Anmeld

12. april 2012

bøgelund

Mom In The Making skriver:

Hej de damer.

anna er 14 mdr.. vi gør det tit sammen. hvor hun bliver skiftet, og får nattøj på mens vi begge er der. og så kysser vi godnat. en meget hyggeligt putning. 

ellers skiftes vi.. jeg ammede os kun i 14 dage.

Anmeld

12. april 2012

Nettemor

Vi gør det som regel sammen. Det er så hyggeligt..

Anmeld

12. april 2012

serinasmor

Vi skiftes

Serina er 2 år og 3 mdr ... nogle dage vil hun helst det er far og andre gange mig

det er i øvrigt praktisk at skiftes når de bliver ældre - så går det nemlig ikke så nemt i kage når den "putteansvarlige forælder ikke er hjemme" .. det er i hvert fald vores erfaring ..

som regel er det i øvrigt sådan at den der putter - bliver ved at putte/godnatte til hun sover ...  - med mindre det desideret er den anden forælder hun RÅBER på

Anmeld

12. april 2012

MorDk

Vores dreng er 1½år.

Vi deles om at putte. Men oftest er det mig der gør ham klar med tandbørstning, nattøj osv. Men vi står begge og siger godnat... så synger jeg og så går jeg ud. Og så skiftes vi til at gå ind til ham... for der går lidt tid inden han falder i søvn...

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

Det meget forskelligt ..

Hvis Daniel har hafy en hård dag og er meget træt , putter jeg , og hvis jeg er meget træt , putter han

Og han er 17 mdr.. 

Anmeld

12. april 2012

Mettefpigen

Det skiftes vi til... Manden har aften/nat arbejde så når han har fri tager han bassen, og jeg gør alle  andre dage

Anmeld

12. april 2012

My Babygirl

Vores pige er ½ år.

Her skiftes vi til at putte hende til natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.