Hvornår fik i strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Chevro

Omkring uge 29-30 men de er heldigvis kun ved navlen indtil nu! 7 9 13, håber sku de bliver ved det :-) Fik allerede meget tidligt i graviditeten på brysterne, men havde intet bryst før! I forhold til nu.
men ellers er det nok prisen for en lækker bebs <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

MortilElias2010

Fik ingen.

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

TiDligt  

Uge 16 eller der omkring.. Startede med 2 over navlen, og nu kan de slet ikke tælles

Anmeld

13. april 2012

jeanett1988

uge 40+. Fik dem først efter jeg ramte min terminsdato.

Anmeld

13. april 2012

Francisca

kan godt se det er meget blandet hvornår folk har fået dem og om man overhovedet har fået dem.

Men ja det prisen for at få ønskebarnet.

Håber dog stadig på de ikke kommer og maven forbliver fin.

Anmeld

13. april 2012

Misty

Jeg fik 1 i uge 38 og så fik jeg 4 mere 2 dage efter fødslen meget mystisk!

Anmeld

13. april 2012

JH12

kvinde84 skriver:

Ja, hvad pokker er det? Jeg har også haft lignende. Trode først det var strækmærker, men de var dog mere "overfladiske" og de kom og gik, og nu er det nogle uger siden jeg sidst så dem (bortset fra i sidste uge hvor jeg troede jeg kunne skimte et).

Jeg har virkelig ingen idé om hvad det er  ..

Umiddelbart ville jeg sige det er stærk-lignende mærker.. men det underlige er jo at de kommer og går, og der ikke altid er lige mange  .. Men rigtige stærk mærker det nok ikke..

Nogle gange har jeg en del, også næste gang jeg kigger har jeg slet ikke nogen  Har du dem stadigvæk?

Anmeld

13. april 2012

kvinde84

Joyce1986 skriver:

Jeg har virkelig ingen idé om hvad det er  ..

Umiddelbart ville jeg sige det er stærk-lignende mærker.. men det underlige er jo at de kommer og går, og der ikke altid er lige mange  .. Men rigtige stærk mærker det nok ikke..

Nogle gange har jeg en del, også næste gang jeg kigger har jeg slet ikke nogen  Har du dem stadigvæk?

Lige p.t kan jeg ikke se noget til dem. Havde et i påskeferien, men det forsvandt hurtigt igen. Har nogle gange tænkt om det kunne være "strækmærker" i de yderste hudlag, eftersom de forsvinder igen, hen har ingen anelse over om det er noget der kan ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.