Hvornår fik i strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Francisca

uha kan se at mange har fået dem lige til sidst i gravidteten.

Troede jeg kunne være heldig at slippe, men kan da se jeg ikke skal sætte næsen op efter at undgå.

håber de ikke kommer ville jo være mest rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Frk.S

Jeg oprettede en lignende tråd da jeg var ret langt henne. Jeg havde nemlig ingen fået, og var så ærgerlig hvis de skulle komme til aller sidst.

Her var svarene meget forskellige - nogle havde fået dem tidligt, nogle havde først fået dem omkring eller over termin, og nogle havde først fået til selve fødslen.

Jeg gik næsten 2 uger over tid, og jeg endte med at slippe for dem.

Anmeld

12. april 2012

FrkLarsen

Francisca skriver:

Jeg er idag 30+6 og har 7 9 13 heldigvis ikke fået strækmærker indtil videre.

Men er lidt nysgerrig for at hører hvornår det er de kommer? Altså hvornår begyndte jeres at komme?

uge 30 

Anmeld

12. april 2012

MariaJ

De kom ved fødslen. Nok ikke det svar du havde håbet på, men desværre en mulighed. Jeg havde ingen før jeg fødte (eller i hvert fald ingen jeg kunne se). Bagefter var der pludselig nogle stykker.

Anmeld

12. april 2012

4xGreve

Jeg fik ingen strækmærker under min graviditet (ihvertfald ikke på aven) men de kom tilgengæld under KS tror det var fordi de trak sådan i mig mm. 

Anmeld

12. april 2012

Sakris

Jeg fik nogle små på brysterne da mælken løb til. Fik ingen på maven. Dem på brystet kan ikke rigtig ses mere heller.

Anmeld

12. april 2012

132319

Første gang fik jeg ingen.

Anden gang fik jeg tre i hver side som er væk nu

Anmeld

12. april 2012

FrkAnnette

Jeg fik ikke nogen

Anmeld

12. april 2012

Mamalou

Jeg fik ingen strækmærker, selvom jeg havde en stor mave. Så det kan godt lade sig gøre at slippe

For at du slipper

Anmeld

12. april 2012

kvinde84

Joyce1986 skriver:

Jeg er begyndt at få noget stærk-lignende mærker fra omkring uge 34, men nogle dage er jeg i tvivl om det er stærk mærker, fordi nogle dage er der måske 8 og næste dag er der 4 . og når jeg har været i bad er der slet ikke nogen.. og hvis jeg fryser er der rigtig mange..

Ja, hvad pokker er det? Jeg har også haft lignende. Trode først det var strækmærker, men de var dog mere "overfladiske" og de kom og gik, og nu er det nogle uger siden jeg sidst så dem (bortset fra i sidste uge hvor jeg troede jeg kunne skimte et).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.