Hvornår fik i strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

JH12

Jeg er begyndt at få noget stærk-lignende mærker fra omkring uge 34, men nogle dage er jeg i tvivl om det er stærk mærker, fordi nogle dage er der måske 8 og næste dag er der 4 . og når jeg har været i bad er der slet ikke nogen.. og hvis jeg fryser er der rigtig mange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

serinasmor

på hofterne i mine teenageår  ...

og ingen i graviditeten - hverken før eller efter fødselen

Anmeld

12. april 2012

smokin

Under fødslen 

Anmeld

12. april 2012

Mettefpigen

Mine kom da jeg var ca 34-35 uger henne... Lige under maven så jeg kun kunne se dem når jeg "løftede" maven foran spejlet

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

Francisca skriver:

Jeg er idag 30+6 og har 7 9 13 heldigvis ikke fået strækmærker indtil videre.

Men er lidt nysgerrig for at hører hvornår det er de kommer? Altså hvornår begyndte jeres at komme?

Mine kom først i 33. uge

Anmeld

12. april 2012

MiaLarsen

jeg fik dem rigtig rigtig tidligt. uge 19 eller 20 mener jeg.. og nu er jeg i uge 37 og er bobederet med strækmærker nu

Anmeld

12. april 2012

Fenja09

Fik heldigvis ikke et eneste

/Fenja

Anmeld

12. april 2012

Guldimaven

Jeg er 33+1 idag og har fået nogle op af min navnepiercing, hvis det giver mening?

Altså nogle der er kommet grundet at jeg har haft navlepiercing.. Og der er måske nogle små nogle på vej under min navle..

30+0 havde jeg heller ingen strækmærker, så det kan pludselig gå stærkt!

Anmeld

12. april 2012

Kay

da jeg var teenager og trøstespiste meget...

har både på maven og skuldrene og dem på mavene er bestemt ikke blevet pænere nu når maven vokser...

Anmeld

12. april 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Mine kom da jeg var ca 34-35 uger henne... Lige under maven så jeg kun kunne se dem når jeg "løftede" maven foran spejlet

Jeg havde ca 4 stk fra uge 30 ca. Men efter jeg havde jeg en masse. Men havde ikke opdaget dem da de også sad under maven... :-):-):-):-)

Her hjemme siger vi det er kærligheds mærker jeg har fået af min søn:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.