Mavebilleder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Så fik jeg da fra mobilen og herover

Jeg har virkelig dårlig samvittighed over for jer! Jeg har virkelig været passiv herinde. Og ikke på den der "jeg følger stadig med"-måde. Næ, jeg har ikke engang læst havd I har skrevet. Og så spør du alligevel til mig... Altså behøver jeg at sige, at den gravides tårekanaler var på overarbejde? Tak Anne

Sådan her ser jeg ud nu... Var til NF i sidste uge. Så dejligt at se den lille, for på trods af voldsom kvalme og træthed, har jeg været meget i tvivl om, om der har været et levende væsen derinde. Alt var som det skulle være!

Lige nu er jeg i uge... Tja, jeg følger slet ikke med mere. Pinligt, men jeg er en uge bagefter kaldenerens uge... 

Jeg har termin d. 14. oktober. Havde også termin d. 14. med Johannes, så jeg forventer at føde d. 22. 

Kvalmen er ved at være væk, men kommer stærkt tilbage når jeg blir sulten. De sidste dage har jeg været ved at besvime på arbejde. Ved ikke lige hvorfor, men det er ret upraktisk at skulle afbryde forflytninger for selv at sætte sig 

Jeg må indrømme, at det er hårdt at være gravid igen - i hvert fald lige oveni nyt job. Men jeg er også bare så glad! Både for job og mave! Nu begynder overskudet også lige så stille at komme igen. Og det nyder Johannes og Martin godt af. Jeg har virkelig været sørgeligt kedelig de sidste måneder! Men de har klaret det godt - mine to superhelte! Også selvom jeg har forbudt diverse madvarer. Som f.eks. pasta og pølser - som de ellers gerne ville ha hygget sig med når jeg bare lå i sengen og kastede op. De er skønne og Johannes stortrives. 

Jeg har indtil videre taget -3kg på! Tadaaam! Jeg har tabt mig! Ikke ligefrem fordi jeg har brugt mit fitnessabb. Kastede op af det, så det er først nu jeg er begyndt igen. Det er nok bare fordi jeg ikke rigtig har spist. Men er næsten nede på før-Johannes-vægt

Nå, det er blev noget vrøvl og alt for hurtigt, men har en date med min dyne! Og mit vækkeur kl. 5.00.

Håber I nyder forårssolen og jeres skønne unger! Har tænkt rigtig meget på Jer

Carina din lækkermås! HVOR-FOR går du og gemmer den mave væk? Det skal da vrimle med mavebilleder hvor du går og stå! Ih altså - Anne spurgte den anden dag om jeg stadig var skruk, og til det svarede jeg "nej"... nu laver jeg det om igen. JO jeg er Anne! Når man kigger på så lækre maver som din og Pias, kan man da ikke være andet end skruk? (Især hvis man overser jeres indlæg og sms'er om kvalme og opkast)

Hvor lyder det bare godt at kvalmen er på retur og overskuddet vender tilbage. I har altså også kørt et ret stramt program, så jeg kan godt forstå hvis din krop har skullet bruge meget energi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Hmm, så lykkedes det at få importeret ko-billedet!

Det meste er fedt - baby vejer vist kun 150 g og er 15 cm. lige nu, så det er vist mest moar, man ser! Men altså, et eller andet er der da derinde, for når jeg ligger på ryggen kan jeg mærke kanten af livmoderen lige under navlen - og så er jeg begyndt at mærke de der små bitte spark, som man er i tvivl om nu også er spark!

Men jeg kigger sgu bare på Carinas billede og lader som om det er mig i stedet! Hov, Carina forresten - jeg er 15+2, så du må være 13+4!

Arj hvor FEDT at du kan mærke den lille Pia! Tillykke med det! Og flot, flot mave - du ser jo dælme rigtig gravid ud nu, ikke noget ko over dig! Glæder mig til at se den live på søndag

Der er laaang tid til maj og MD, hva? I ville gerne vide kønnet ikk?

Anmeld

16. april 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Carina din lækkermås! HVOR-FOR går du og gemmer den mave væk? Det skal da vrimle med mavebilleder hvor du går og stå! Ih altså - Anne spurgte den anden dag om jeg stadig var skruk, og til det svarede jeg "nej"... nu laver jeg det om igen. JO jeg er Anne! Når man kigger på så lækre maver som din og Pias, kan man da ikke være andet end skruk? (Især hvis man overser jeres indlæg og sms'er om kvalme og opkast)

Hvor lyder det bare godt at kvalmen er på retur og overskuddet vender tilbage. I har altså også kørt et ret stramt program, så jeg kan godt forstå hvis din krop har skullet bruge meget energi!

Den besked som Anne ikke har fået svaret på ENDNU! Det skal ske snarest, - men super du lige skiftede mening 

Anmeld

16. april 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Den besked som Anne ikke har fået svaret på ENDNU! Det skal ske snarest, - men super du lige skiftede mening 

No rush! Jeg er gået i eksamens-mode og vil derfor jævnligt være at finde på dette site!

Anmeld

16. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Arj hvor FEDT at du kan mærke den lille Pia! Tillykke med det! Og flot, flot mave - du ser jo dælme rigtig gravid ud nu, ikke noget ko over dig! Glæder mig til at se den live på søndag

Der er laaang tid til maj og MD, hva? I ville gerne vide kønnet ikk?

Tak Mette! Selvom jeg nu GLÆDER mig til mom-jobbet efter endt fødsel og slankekur! Yes mand, så er jeg ret sikker på, at jeg skal have nye babser, for der er ca. dobbelt så meget hud pt., end der er nødvendigt! Selvom jeg er rædselsslagen for fuld narkose, men med de kæmpe kasser, jeg render rundt med, er det vist efterhånden tiltrængt! Der er jo selvfølgelig lige den "hage", at jeg skal tabe en del kilo, før jeg kan komme i betragtning, og det ved jeg ikke lige, hvor nemt det bliver med to små og to store unger...!

Jo, vi er alt for nysgerrige og jeg har konstant lyst til at købe en ekstra scanning for at få stillet min nysgerrighed mht. køn, men jeg holder ud endnu!

Men der er laaaaang tid til d. 15. maj, hvor jeg skal til MD!

Anmeld

16. april 2012

piadas

Carina87 skriver:

Ih altså Pia, der sker jo også en masse hos dig Du ser godt ud! Tak fordi du har styr på hvor gammel min baby er 

Hov, hvis ikke tal-freaken her skulle have styr på, hvor langt vi er - hvem skulle så?!

Anmeld

16. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

No rush! Jeg er gået i eksamens-mode og vil derfor jævnligt være at finde på dette site!

Anmeld

17. april 2012

Line Højdal

Ihh altså... det er så ulempen ved at blive aktiv herinde igen - sikke nogle fine maver, man kan da ikke undgå at blive bare lidt misundelig og måske en lille bitte smule skruk!

Aj, jeg skal lige prøve hvordan det er at sove ordentligt om natten inden jeg kaster mig ud i projekt lillesøster/lillebror... men for dælen da - det klæder jer piger . Jeg GLÆDER mig vanvittigt til at være gravid igen, eller rettere - glæder mig til alt det imellem kvalme og afsindig overvægt  Det der med at føle liv, det er bare fantastisk!!

TILLYKKE MED MAVERNE TØSER!!

Anmeld

17. april 2012

DK

Sikke nogle VILDT flotte maver! Jeg blev lige helt forbavset over at I allerede havde sådan nogle flotte runde maver! Men i er jo også langt henne allerede! Så vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.