Så fik jeg da fra mobilen og herover
Jeg har virkelig dårlig samvittighed over for jer! Jeg har virkelig været passiv herinde. Og ikke på den der "jeg følger stadig med"-måde. Næ, jeg har ikke engang læst havd I har skrevet. Og så spør du alligevel til mig... Altså behøver jeg at sige, at den gravides tårekanaler var på overarbejde? Tak Anne
Sådan her ser jeg ud nu... Var til NF i sidste uge. Så dejligt at se den lille, for på trods af voldsom kvalme og træthed, har jeg været meget i tvivl om, om der har været et levende væsen derinde. Alt var som det skulle være!
Lige nu er jeg i uge... Tja, jeg følger slet ikke med mere. Pinligt, men jeg er en uge bagefter kaldenerens uge...
Jeg har termin d. 14. oktober. Havde også termin d. 14. med Johannes, så jeg forventer at føde d. 22. 
Kvalmen er ved at være væk, men kommer stærkt tilbage når jeg blir sulten. De sidste dage har jeg været ved at besvime på arbejde. Ved ikke lige hvorfor, men det er ret upraktisk at skulle afbryde forflytninger for selv at sætte sig
Jeg må indrømme, at det er hårdt at være gravid igen - i hvert fald lige oveni nyt job. Men jeg er også bare så glad! Både for job og mave! Nu begynder overskudet også lige så stille at komme igen. Og det nyder Johannes og Martin godt af. Jeg har virkelig været sørgeligt kedelig de sidste måneder! Men de har klaret det godt - mine to superhelte! Også selvom jeg har forbudt diverse madvarer. Som f.eks. pasta og pølser - som de ellers gerne ville ha hygget sig med når jeg bare lå i sengen og kastede op. De er skønne og Johannes stortrives.
Jeg har indtil videre taget -3kg på! Tadaaam! Jeg har tabt mig! Ikke ligefrem fordi jeg har brugt mit fitnessabb. Kastede op af det, så det er først nu jeg er begyndt igen. Det er nok bare fordi jeg ikke rigtig har spist. Men er næsten nede på før-Johannes-vægt
Nå, det er blev noget vrøvl og alt for hurtigt, men har en date med min dyne! Og mit vækkeur kl. 5.00.
Håber I nyder forårssolen og jeres skønne unger! Har tænkt rigtig meget på Jer