Mavebilleder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Lilje82

I er da så fine begge 2 Åh blir så misundelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

JonTri

Altså tredje tyksak her føler sig udenfor... Kan ik overføre fra iPhone og manden sidder på com HELE tiden...

Er i uge 32+0 i dag og fed som bare pokker. Har måske taget 4 billeder I ALT... 

Men kan man overføre fra iphone???

Anmeld

14. april 2012

piadas

JonTri skriver:

Altså tredje tyksak her føler sig udenfor... Kan ik overføre fra iPhone og manden sidder på com HELE tiden...

PAS!

Men jeg tænkte også på dig - vi vil også se din fede vom!

Anmeld

14. april 2012

JonTri

piadas skriver:

PAS!

Men jeg tænkte også på dig - vi vil også se din fede vom!

Comming up... Tager nogle i morgen... Eller husbonni gør... Hvis den kan være i billedet:-). 

Anmeld

14. april 2012

piadas

JonTri skriver:

Comming up... Tager nogle i morgen... Eller husbonni gør... Hvis den kan være i billedet:-). 

Det er bare et spørgsmål om at gå langt nok væk!

Glæder mig til at se mavsen!

Anmeld

14. april 2012

AnneBJ

JonTri skriver:

Ih selvfølgelig skal vi da også se dig! Jeg tænkte på dig, da jeg oprettede indlægget, men pludselig kunne jeg bare slet ikke komme i tanke om dit brugernavn!! 

32 uger??? Woow det er gået stærkt, jeg synes næsten lige du har fortalt I skulle have en 3'er...! Er I ved at være klar, ved I hvad hun skal hedde osv.?! 

Glæder mig til billede - og ejg er sikker på man kan overføre fra Iphone, men jeg aner bare ikke hvordan... 

Anmeld

15. april 2012

CA

piadas skriver:

Hmm, så lykkedes det at få importeret ko-billedet!

Det meste er fedt - baby vejer vist kun 150 g og er 15 cm. lige nu, så det er vist mest moar, man ser! Men altså, et eller andet er der da derinde, for når jeg ligger på ryggen kan jeg mærke kanten af livmoderen lige under navlen - og så er jeg begyndt at mærke de der små bitte spark, som man er i tvivl om nu også er spark!

Men jeg kigger sgu bare på Carinas billede og lader som om det er mig i stedet! Hov, Carina forresten - jeg er 15+2, så du må være 13+4!

Ih altså Pia, der sker jo også en masse hos dig Du ser godt ud! Tak fordi du har styr på hvor gammel min baby er 

Anmeld

15. april 2012

CA

AnneBJ skriver:

Naiii hvor er du altså fin!!! Tillykke med vægttabet 

Dejlgit at NF gik godt! I skal have kønnet at vide denne gang ikk'? Hvor bliver det spændende! Fornemmer du stadig mest at det er en dreng?

Puha det lyder altså også ldit hårdt, med job, tumling, graviditet og... ja! Bare at leve! godt det ikke er mig (til gengæld vil jeg godt have babyen....)

Dejligt at høre lidt fra dig - få ikke dårlig samvittighed; vi er her jo, og også når dit overskud vender lidt tilbage! 

Tak Ja, vi skal vide det denne gang - det er jo min tur til at bestemme

Jeg synes godt jeg kan mærke at det begynder at vende. Jeg har ikke rigtig kvalme mere og energien vender også tilbage så småt, så det begynder at blive rigtig rart igen. Heldigvis er Johannes jo bare skøn og nem! for at den næste er lige så nem 

Anmeld

15. april 2012

CA

JonTri skriver:

Allerede?!?! Wow du er jo lige kommet hjem fra ferie med kage i ovnen!? 
Glæder mig til at se billede! Jeg forsøgte selv at overføre fra iphone, men det lykkes ikke. Vil gerne vide hvordan du gør, hvis du finder ud af

Hvordan har du det?  

Anmeld

15. april 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tak Ja, vi skal vide det denne gang - det er jo min tur til at bestemme

Jeg synes godt jeg kan mærke at det begynder at vende. Jeg har ikke rigtig kvalme mere og energien vender også tilbage så småt, så det begynder at blive rigtig rart igen. Heldigvis er Johannes jo bare skøn og nem! for at den næste er lige så nem 

Selvfølgelig er den næste ligeså nem! Det handler jo i bund og grund om opdragelse, kærlige forældre og såen du ved.... 

Dejligt at det går fremad! Jeg håber SÅÅÅ meget, at jeg ikke får kvalme næste gang... 

Glæder mig voldsomt til at høre kønnet!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.