totalt makeover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

frkanonym

Sakris skriver:

Ja ok. Men alligevel 20-25 kg. Synes det lyder af meget. Men hvad ved jeg. Havde alligevel ikke troet det var så meget du havde taget på! 

Det er jo helt vildt at der kunne ske så meget på så få uger. Håber dit projekt lykkes. Alt muligt held og lykke herfra ihverfald! 

jeg vejede mellem 50-55 dengang, og nu vejer jeg mellem 70-75 så mellem 20-25 kilo er taget på. dog tror jeg også, noget af det er muskler, da jeg trodsede lægens ord og begyndte til fodbold og styrketræning
men vil så gerne tilbage til den vægt, som jeg har på de billeder med extensions ..

ja, jeg synes godt nok også, det var enormt, det skete så meget, på så kort tid!
tusind tak, og held og lykke med extensions, hvis du vælger det!
du er velkommen til at skrive, hvis du skal have en eller anden form for vejledning mht extensions med clips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Lou87

malenekjeldsen skriver:

ja, solarie og selvbruner er nok billigere o: .. det har du da nok ret i!

mit hår er meget tykt, så der er masser fylde, og det er klippet ned i en spids bagpå, så det er faktisk meget pænt jeg vil bare gerne have lidt længere hår, hehe d: ..
ja, kunne virkelig godt forestille mig, det har lavet en kæmpe forandring o: jeg tør godt nok ikke gøre sådan noget! jeg er MEGET kritisk angående mit eget hår. kan sagtens synes, det er vildt fedt til andre, men tør bare ikke selv få det lavet.

så kender du jo det hele men jeg røg på krykker pga min minisk (staves?), og har derfor ødelagte knæ, og kan derfor ikke holde til at cykle særlig langt elsker ellers at cykle!

haha, kender alt for godt til det, med blodprøverne.. tror også, jeg skal dø. bare da jeg var med min bror inde og få en tatoo, troede JEG, jeg skulle dø. han havde ingen problemer, men det havde jeg, haha.

Hehe nå okay - ja så er det bare og vente...
Mit gror heldigvis ok stærkt.. og fordelen ved undercut er jo at man kan dække det til Så er det ikk så farligt
Men kender godt til det fra nogle af mine veninder, de fatter heller ikk hvordan jeg tør de vilde farver og sådan.. Men for mig er det bare hår

Og haha hvor godt, ka li se dig stå der og ryste mens din bror sidder i stolen

Anmeld

16. april 2012

frkanonym

Lou87 skriver:

Hehe nå okay - ja så er det bare og vente...
Mit gror heldigvis ok stærkt.. og fordelen ved undercut er jo at man kan dække det til Så er det ikk så farligt
Men kender godt til det fra nogle af mine veninder, de fatter heller ikk hvordan jeg tør de vilde farver og sådan.. Men for mig er det bare hår

Og haha hvor godt, ka li se dig stå der og ryste mens din bror sidder i stolen

ja, det må være en fordel, at det kan dækkes til, hvis man en dag ik synes, det skal kunne ses
hehe, ja, sådan er vi jo forskellige allesammen jo..

haha, ja, den ene gang skulle han have mig med som "tolk", da han fik lavet en tatoo i tyskland, og han snakker ik tysk ;p og jeg troede simpelthen, jeg skulle dø. for kunne jo ik tillade mig at gå ud, når min bror ik kan snakke og forstå tysk ;p ..

Anmeld

16. april 2012

Lou87

malenekjeldsen skriver:

ja, det må være en fordel, at det kan dækkes til, hvis man en dag ik synes, det skal kunne ses
hehe, ja, sådan er vi jo forskellige allesammen jo..

haha, ja, den ene gang skulle han have mig med som "tolk", da han fik lavet en tatoo i tyskland, og han snakker ik tysk ;p og jeg troede simpelthen, jeg skulle dø. for kunne jo ik tillade mig at gå ud, når min bror ik kan snakke og forstå tysk ;p ..

Haha hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.