totalt makeover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

frkanonym

MissTas skriver:

fik det lavet i Aalborg.. og jo, rigtig mange penge og så når man slet ikke er tilfreds.. fik det taget ud efter 3-4 uger, fordi jeg ikke kunne holde det ud .. jo, det er sjældent.. ved der en dygtig en i Brønderslev der laver det.. men afhænger jo også af hvor du bor henne

ellers ville jeg bare holde mig til clips, så man selv kan tage i og ud som det passer en

hvor er det kedeligt at bruge så mange penge på ingenting s: ..
jeg er fra kjellerup - mellem silkeborg og viborg..

jeg har extensions med clips, men får aldrig brugt dem rigtigt, da jeg er meget tidspresset om morgenen, når jeg skal med bussen kl 07.10, og da jeg har en anelse krøller (ikke nok til at bruge krøllet extensions), skal jeg flade mit hår samtidig. og jeg er bestemt ikke morgenmenneske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Sakris

malenekjeldsen skriver:

det er meget meget let, ja
jeg har købt mine på www.phure.dk ..
jeg gættede mig egentlig lidt til, hvilken farve jeg skulle have.. jeg farver normalt mit hår mørkebrunt, og prøvede bare at bestille en hjem, hvilket var præcis den rigtige hårfarve jeg mener også, man kan få små prøver hjem, af de forskellige hårfarver, så man kan se hvilken en, man skal købe, inde på www.phure.dk men er ikke sikker!

man kan ikke se på mit, at det er extensions. jeg kan smide et billede ind, hvor jeg har extensions i, hvis du vil se?

Meget gerne :-) Har virkelig overvejet det til pænere brug, da jeg har lidt tyndt hår.

Anmeld

12. april 2012

Lou87

malenekjeldsen skriver:

har prøvet spraytan en gang før, det er dog efterhånden et par år siden.. jeg fik det til at holde rigtig godt, når jeg bare huskede at pleje det. evt smøre med selvbruner også, og så gik jeg i solarie en gang hver anden uge, cirka. så holdte det rigtig flot i en meget lang periode, indtil jeg glemte at bruge selvbruneren hehe..

med mit clips extensions kan man ikke se, det er extensions overhovedet. mit eget hår er dog også ved at være rimelig langt. det går vel 3-5 centimeter under der, hvor man lukker bhen på ryggen dog vil jeg gerne have LAAANGT hår, så det bliver flot. mit eget hår er nemlig stadigvæk ødelagt, efter jeg blev helt lyshåret i 2009 .. så mit eget hår bliver ofte klippet.

puha, jeg tør ikke få en tatovering. jeg er panisk ræd for nåle! da jeg fik min navlepiercing troede jeg inderligt, jeg skulle dø.

jeg var ekstremt pæn for 3 år siden (starten af 2009) ;p haha. min vægt svingede mellem 50-55, og jeg dyrkede motion flere gange om ugen, havde extensions osv.. så kørte jeg galt, og måtte ikke dyrke motion eller andet i et års tid. så tog jeg på, så min vægt svingede mellem 55-57, da jeg mødte min kæreste i september '09. og siden da, har jeg så taget cirka 20 kilo på, pga jeg ikke må dyrke motion i form af fodbold/håndbold osv, og skal passe meget på i styrkecenter osv .. og vil MEGET gerne tilbage til min normalvægt på 50-55 kg.

jeg tror desværre ikke, jeg kan vente så længe, da min selvtillid er lavere en lavest lige pt. jeg synes selv, jeg er klam og fed, og forstår ikke, hvad min TYNDE og trænede kæreste ser i mig.. han synes dog, jeg er perfekt, og han elsker mig, for den jeg er. men jeg vil stadigvæk gerne føle, at jeg ikke er langt under hans standard, når vi går i byen. jeg HADER, at han er den tynde og trænede, rigtig flotte fyr, og jeg er den tykke ved siden af, som bare er på slæb. sådan ser han det ikke - men det gør jeg. jeg vil selv være stolt af at gå offentlige steder, hvilket jeg ikke er nu. vil så gerne have min selvtillid tilbage hurtigst muligt, så jeg kan stå foran spejlet og sige "jeg er så lækker!" i stedet for "ja, jeg er da meget pæn...hvis jeg har en sort sæk over hovedet og en flyverdragt til at dække min krop" .. hvis du forstår?

Oki jeg tænkte bare prismæssigt at så var solarie og selvbruner nok billigere end og sku ha spraytan ved siden af også..
Men fint hvis du kan få den til og holde - min holdte max en uge og det sys jeg var for dyrt!

Øv altid trist når hårets fylde, glans, og lign ikk er med for lyder da som om det er godt langt... mit er som sagt kun til skuldrene plus et par cm ca. Men er jeg fint tilfreds med, orrrrrker ikk det helt lange hver dag Og er SÅ glad for mit undercut og røde hår - det har virkelig gjort en forandring for mig..

Er ked af og høre det med ulykken.
Jeg kan kun nikke genkendende - jeg har selv fået konstateret fibromyalgi for nylig. Og det har jo så også gjort jeg desværre ikk kan særlig meget motion uden og få ondt... og det ku jeg da jeg tabte de 10 kg. Der cyklede jeg ca hver anden dag i en halv time - til en time.. og det hjalp altså gevaldigt på man ku tillade sig lidt sødt af og til og det var nemmere og holde kuren.
Men sådan er det bare og det må jeg så bare indse - det jo nok det samme for dig.. og ja vi må bare klø på  tre kg er der da røget heldigvis, dog langsommere end håbet. Men gir ikke op.
Jeg vil gerne selv ned på ca 65-68 kg igen, der er jeg normal vægtig og havde det fint. Kan ikk li det alt for tynde look.
Så jeg har ca 10 kg igen. Go Go GO
Og ja kender godt til det med tøjet ihvertfald.. at det er træls det ikk li ka sidde ordentligt altid... men min selvtillid er egentlig ok sys jeg. Jeg er sku ret ligeglad med hvad andre tænker og er super glad for min kæreste synes jeg er flot - det er nok for mig
Og synes jeg også du skal prøve og fokusere på i stedet - sødt ment altså.. måske nogle flere positive tanker hjælper dig bedre til et vægt tab også

Hehe jeg er ved og DØ over en blodprøve... griner
Men har en HELT anden smerte terskel ang tattoo åbenbart.
Som sagt min niende.. og har oplevet to af dem kildede

Anmeld

12. april 2012

Mor til Mike

malenekjeldsen skriver:

hej piger.

jeg har besluttet mig for jeg vil have lavet en totalt makeover, når jeg får råd til det.
jeg vil have lavet gelenegle, farvet og påsat hår, evt spraytan (jeg er MEGET hvid/bleg året rundt) og så tabe mig 20-25 kilo. efter vægttabet vil jeg selvfølgelig ud og bruge en masse penge på nyt tøj ..

er der nogen af jer, der har vovet sig ud i sådan noget, og evt ved, hvor meget der skal bruges på det?
gelenegle kan jeg få lavet for mellem 150-200, alt efter, hvordan neglene skal se ud.
jeg har extensions med clips pt, men synes jeg er for dårlig til at sætte dem i om morgenen, da der samtidig også skal flades hår, og jeg er tidspresset om morgenen.

ville i anbefale hot-/coldfusion? jeg har ingen idé om, hvad der er sundest for håret. og kender i evt priser, og et godt sted, hvor de laver det? det må gerne være billigt. kan mine egne extensions med clips evt bruges?? jeg ved, man kan få dem syet i, hvis man fjerner clipene. min søsters ex-veninde ville have gjort det gratis på mig, men eftersom de ikke snakker sammen mere, vil jeg ikke tillade mig at spørge, om vi stadig har en aftale.
jeg er fra kjellerup i midtjylland, så det må meget gerne være omkring kjellerup, viborg, silkeborg, århus, bjerringbro m.m.

Negle 200-500, spaytan 150-200, hår ca. 3000-4500 variere hvor og hvordan. MEN vil stærkt fraråde alt der kommer i nærheden af lim, istedet vil jeg råde dig til at bruge microringe, da det ikke skader og ødelægger håret + det kan genbruges!

Husk når du får spraytan at bruge en lotion hver morgen eller aften, det holder farven bedre.. :-)

Anmeld

13. april 2012

frkanonym

Sakris skriver:

Meget gerne :-) Har virkelig overvejet det til pænere brug, da jeg har lidt tyndt hår.

så er der lavet et fotoalbum, der hedder "med extensions" så du kan se det

Anmeld

13. april 2012

frkanonym

Mike'y'm!ke. <3 skriver:

Negle 200-500, spaytan 150-200, hår ca. 3000-4500 variere hvor og hvordan. MEN vil stærkt fraråde alt der kommer i nærheden af lim, istedet vil jeg råde dig til at bruge microringe, da det ikke skader og ødelægger håret + det kan genbruges!

Husk når du får spraytan at bruge en lotion hver morgen eller aften, det holder farven bedre.. :-)

jeg sad og regnede lidt sammen på det hele i går.
jeg kan få gelenegle ved min svigerinde til 150,-
spraytan koster 200,- i kjellerup og 180,- i bjerringbro.
hvis jeg selv køber det hår, der skal sættes i (det koster 800,-), kan min svigerinde sætte det i til 500. så hår i alt 1300,-
så cirka 1650,- for det hele.

jeg er alt for nærig til at give 3000,- for hår hehe..

ja, jeg har haft spraytan en gang før, og købte sådan noget lotion, som jeg fik at vide, jeg skulle bruge. hun sagde dog helst tre gange dagligt

Anmeld

13. april 2012

frkanonym

Lou87 skriver:

Oki jeg tænkte bare prismæssigt at så var solarie og selvbruner nok billigere end og sku ha spraytan ved siden af også..
Men fint hvis du kan få den til og holde - min holdte max en uge og det sys jeg var for dyrt!

Øv altid trist når hårets fylde, glans, og lign ikk er med for lyder da som om det er godt langt... mit er som sagt kun til skuldrene plus et par cm ca. Men er jeg fint tilfreds med, orrrrrker ikk det helt lange hver dag Og er SÅ glad for mit undercut og røde hår - det har virkelig gjort en forandring for mig..

Er ked af og høre det med ulykken.
Jeg kan kun nikke genkendende - jeg har selv fået konstateret fibromyalgi for nylig. Og det har jo så også gjort jeg desværre ikk kan særlig meget motion uden og få ondt... og det ku jeg da jeg tabte de 10 kg. Der cyklede jeg ca hver anden dag i en halv time - til en time.. og det hjalp altså gevaldigt på man ku tillade sig lidt sødt af og til og det var nemmere og holde kuren.
Men sådan er det bare og det må jeg så bare indse - det jo nok det samme for dig.. og ja vi må bare klø på  tre kg er der da røget heldigvis, dog langsommere end håbet. Men gir ikke op.
Jeg vil gerne selv ned på ca 65-68 kg igen, der er jeg normal vægtig og havde det fint. Kan ikk li det alt for tynde look.
Så jeg har ca 10 kg igen. Go Go GO
Og ja kender godt til det med tøjet ihvertfald.. at det er træls det ikk li ka sidde ordentligt altid... men min selvtillid er egentlig ok sys jeg. Jeg er sku ret ligeglad med hvad andre tænker og er super glad for min kæreste synes jeg er flot - det er nok for mig
Og synes jeg også du skal prøve og fokusere på i stedet - sødt ment altså.. måske nogle flere positive tanker hjælper dig bedre til et vægt tab også

Hehe jeg er ved og DØ over en blodprøve... griner
Men har en HELT anden smerte terskel ang tattoo åbenbart.
Som sagt min niende.. og har oplevet to af dem kildede

ja, solarie og selvbruner er nok billigere o: .. det har du da nok ret i!

mit hår er meget tykt, så der er masser fylde, og det er klippet ned i en spids bagpå, så det er faktisk meget pænt jeg vil bare gerne have lidt længere hår, hehe d: ..
ja, kunne virkelig godt forestille mig, det har lavet en kæmpe forandring o: jeg tør godt nok ikke gøre sådan noget! jeg er MEGET kritisk angående mit eget hår. kan sagtens synes, det er vildt fedt til andre, men tør bare ikke selv få det lavet.

så kender du jo det hele men jeg røg på krykker pga min minisk (staves?), og har derfor ødelagte knæ, og kan derfor ikke holde til at cykle særlig langt elsker ellers at cykle!

haha, kender alt for godt til det, med blodprøverne.. tror også, jeg skal dø. bare da jeg var med min bror inde og få en tatoo, troede JEG, jeg skulle dø. han havde ingen problemer, men det havde jeg, haha.

Anmeld

13. april 2012

Sakris

malenekjeldsen skriver:

så er der lavet et fotoalbum, der hedder "med extensions" så du kan se det

Ej, det ser jo super godt ud! Bestemt overvejelsesværdigt.

Men hmmm... Hvor vil du tabe de 20-25 kg henne? Så vil der da ikke være meget tilbage!

Anmeld

13. april 2012

frkanonym

Sakris skriver:

Ej, det ser jo super godt ud! Bestemt overvejelsesværdigt.

Men hmmm... Hvor vil du tabe de 20-25 kg henne? Så vil der da ikke være meget tilbage!

ja, det er ikke let at se, det er extensions ..

hehe, de billeder du ser i albummet er FØR, jeg tog de 20-25 kg på. altså billederne er fra 2009 og vil gerne se sådan ud igen.
du kan tjekke det andet album, der hedder "før og efter sa" .. det er mere eller mindre sådan, jeg ser ud nu .. (de billeder, hvor jeg har hvid trøje på)

Anmeld

13. april 2012

Sakris

malenekjeldsen skriver:

ja, det er ikke let at se, det er extensions ..

hehe, de billeder du ser i albummet er FØR, jeg tog de 20-25 kg på. altså billederne er fra 2009 og vil gerne se sådan ud igen.
du kan tjekke det andet album, der hedder "før og efter sa" .. det er mere eller mindre sådan, jeg ser ud nu .. (de billeder, hvor jeg har hvid trøje på)

Ja ok. Men alligevel 20-25 kg. Synes det lyder af meget. Men hvad ved jeg. Havde alligevel ikke troet det var så meget du havde taget på! 

Det er jo helt vildt at der kunne ske så meget på så få uger. Håber dit projekt lykkes. Alt muligt held og lykke herfra ihverfald! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.