Lou87 skriver:
Nu er jeg ikke fra jylland men ville blot sige at spraytan holder kortvarigt .. ihvertfald set med prisen.. 200 kr pr gang ca.
Så ville jeg nok hellere prøve solarium eller en god selvbruner 
Ang hår så synes jeg næsten ALTID man kan se når det er extensions og det er sku ikk så kønt..
fingre for du finder en god
Her har jeg også selv clip ons, og er egentlig fint tilfreds med man kan tage det af når man ikk gider det lange nogle dage 
Jeg har i stedet fået mit hår skulderlangt nu (langt om længe) og så har jeg valgt en vild hårfarve.. (rød) og så har jeg fået lavet under cut i den ene side, så man ka variere lidt på den måde.
Udover det har jeg for nylig fået min 9, og første rigtige synlige tattoo... på kravebenet... og man må sige at rødt hår og en tattoo der, det gir en forandring! Og nogle reaktioner 
Ang kg .. tabte selv 10 kg før graviditet, og er nu igang igen.. Det er SÅ lækkert at forkæle sig selv med nyt tøj når man når målet 
Men ville sige at jeg sys du sku vente med at gøre det hele til når du havde tabt dig.. så vil det rigtig falde i øjnene
hvis du da ka vente, ved selv hvor svært det er 
har prøvet spraytan en gang før, det er dog efterhånden et par år siden.. jeg fik det til at holde rigtig godt, når jeg bare huskede at pleje det. evt smøre med selvbruner også, og så gik jeg i solarie en gang hver anden uge, cirka. så holdte det rigtig flot i en meget lang periode, indtil jeg glemte at bruge selvbruneren
hehe..
med mit clips extensions kan man ikke se, det er extensions overhovedet. mit eget hår er dog også ved at være rimelig langt. det går vel 3-5 centimeter under der, hvor man lukker bhen på ryggen
dog vil jeg gerne have LAAANGT hår, så det bliver flot. mit eget hår er nemlig stadigvæk ødelagt, efter jeg blev helt lyshåret i 2009
.. så mit eget hår bliver ofte klippet.
puha, jeg tør ikke få en tatovering. jeg er panisk ræd for nåle! da jeg fik min navlepiercing troede jeg inderligt, jeg skulle dø.
jeg var ekstremt pæn for 3 år siden (starten af 2009) ;p haha. min vægt svingede mellem 50-55, og jeg dyrkede motion flere gange om ugen, havde extensions osv.. så kørte jeg galt, og måtte ikke dyrke motion eller andet i et års tid. så tog jeg på, så min vægt svingede mellem 55-57, da jeg mødte min kæreste i september '09. og siden da, har jeg så taget cirka 20 kilo på, pga jeg ikke må dyrke motion i form af fodbold/håndbold osv, og skal passe meget på i styrkecenter osv
.. og vil MEGET gerne tilbage til min normalvægt på 50-55 kg.
jeg tror desværre ikke, jeg kan vente så længe, da min selvtillid er lavere en lavest lige pt. jeg synes selv, jeg er klam og fed, og forstår ikke, hvad min TYNDE og trænede kæreste ser i mig.. han synes dog, jeg er perfekt, og han elsker mig, for den jeg er. men jeg vil stadigvæk gerne føle, at jeg ikke er langt under hans standard, når vi går i byen. jeg HADER, at han er den tynde og trænede, rigtig flotte fyr, og jeg er den tykke ved siden af, som bare er på slæb. sådan ser han det ikke - men det gør jeg. jeg vil selv være stolt af at gå offentlige steder, hvilket jeg ikke er nu. vil så gerne have min selvtillid tilbage hurtigst muligt, så jeg kan stå foran spejlet og sige "jeg er så lækker!" i stedet for "ja, jeg er da meget pæn...hvis jeg har en sort sæk over hovedet og en flyverdragt til at dække min krop" .. hvis du forstår?