totalt makeover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. april 2012

frkanonym

hej piger.

jeg har besluttet mig for jeg vil have lavet en totalt makeover, når jeg får råd til det.
jeg vil have lavet gelenegle, farvet og påsat hår, evt spraytan (jeg er MEGET hvid/bleg året rundt) og så tabe mig 20-25 kilo. efter vægttabet vil jeg selvfølgelig ud og bruge en masse penge på nyt tøj ..

er der nogen af jer, der har vovet sig ud i sådan noget, og evt ved, hvor meget der skal bruges på det?
gelenegle kan jeg få lavet for mellem 150-200, alt efter, hvordan neglene skal se ud.
jeg har extensions med clips pt, men synes jeg er for dårlig til at sætte dem i om morgenen, da der samtidig også skal flades hår, og jeg er tidspresset om morgenen.

ville i anbefale hot-/coldfusion? jeg har ingen idé om, hvad der er sundest for håret. og kender i evt priser, og et godt sted, hvor de laver det? det må gerne være billigt. kan mine egne extensions med clips evt bruges?? jeg ved, man kan få dem syet i, hvis man fjerner clipene. min søsters ex-veninde ville have gjort det gratis på mig, men eftersom de ikke snakker sammen mere, vil jeg ikke tillade mig at spørge, om vi stadig har en aftale.
jeg er fra kjellerup i midtjylland, så det må meget gerne være omkring kjellerup, viborg, silkeborg, århus, bjerringbro m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Monski

den lavede jeg i sommers  

havde tabt mig 17 kg, og så fik jeg da også brugt en masse penge på tøj, negle og hår!

Jeg har prøvet lidt forskelligt mht extensions, og jeg synes det er bedst de steder hvor de sætter dem i totter.. der hvor jeg plejer at få det lavet der bruger de kreatin og det er det bedste for håret, men det er super dårligt at få lavet om sommeren for varmen gør at de smelter og så falder totterne ud. 
Min søster får sit syet i, og det holder virkelig længe, men det er mere tydeligt at det er extensions.
- Så jeg ville få det syet på om sommeren og ellers få dem limet på med kreatin, da det resultalt bliver super flot og slet ikke kan ses

Håber det hjalp lidt. 

Anmeld

12. april 2012

frkanonym

Monski skriver:

den lavede jeg i sommers  

havde tabt mig 17 kg, og så fik jeg da også brugt en masse penge på tøj, negle og hår!

Jeg har prøvet lidt forskelligt mht extensions, og jeg synes det er bedst de steder hvor de sætter dem i totter.. der hvor jeg plejer at få det lavet der bruger de kreatin og det er det bedste for håret, men det er super dårligt at få lavet om sommeren for varmen gør at de smelter og så falder totterne ud. 
Min søster får sit syet i, og det holder virkelig længe, men det er mere tydeligt at det er extensions.
- Så jeg ville få det syet på om sommeren og ellers få dem limet på med kreatin, da det resultalt bliver super flot og slet ikke kan ses

Håber det hjalp lidt. 

jeg gider ikke det, hvor man nemt kan se, det er extensions. synes, det ser rigtig dumt ud ..

og det hjalp lidt, tak for svar!

Anmeld

12. april 2012

Sakris

Det lyder som en god målsætning

Hvor får du extension med spænder? Er det nemt? kan det ses? Og hvordan får man matchet sin hårfarve?

Anmeld

12. april 2012

Lou87

malenekjeldsen skriver:

hej piger.

jeg har besluttet mig for jeg vil have lavet en totalt makeover, når jeg får råd til det.
jeg vil have lavet gelenegle, farvet og påsat hår, evt spraytan (jeg er MEGET hvid/bleg året rundt) og så tabe mig 20-25 kilo. efter vægttabet vil jeg selvfølgelig ud og bruge en masse penge på nyt tøj ..

er der nogen af jer, der har vovet sig ud i sådan noget, og evt ved, hvor meget der skal bruges på det?
gelenegle kan jeg få lavet for mellem 150-200, alt efter, hvordan neglene skal se ud.
jeg har extensions med clips pt, men synes jeg er for dårlig til at sætte dem i om morgenen, da der samtidig også skal flades hår, og jeg er tidspresset om morgenen.

ville i anbefale hot-/coldfusion? jeg har ingen idé om, hvad der er sundest for håret. og kender i evt priser, og et godt sted, hvor de laver det? det må gerne være billigt. kan mine egne extensions med clips evt bruges?? jeg ved, man kan få dem syet i, hvis man fjerner clipene. min søsters ex-veninde ville have gjort det gratis på mig, men eftersom de ikke snakker sammen mere, vil jeg ikke tillade mig at spørge, om vi stadig har en aftale.
jeg er fra kjellerup i midtjylland, så det må meget gerne være omkring kjellerup, viborg, silkeborg, århus, bjerringbro m.m.

Nu er jeg ikke fra jylland men ville blot sige at spraytan holder kortvarigt .. ihvertfald set med prisen.. 200 kr pr gang ca.
Så ville jeg nok hellere prøve solarium eller en god selvbruner

Ang hår så synes jeg næsten ALTID man kan se når det er extensions og det er sku ikk så kønt..  fingre for du finder en god Her har jeg også selv clip ons, og er egentlig fint tilfreds med man kan tage det af når man ikk gider det lange nogle dage
Jeg har i stedet fået mit hår skulderlangt nu (langt om længe) og så har jeg valgt en vild hårfarve.. (rød) og så har jeg fået lavet under cut i den ene side, så man ka variere lidt på den måde.

Udover det har jeg for nylig fået min 9, og første rigtige synlige tattoo... på kravebenet... og man må sige at rødt hår og en tattoo der, det gir en forandring! Og nogle reaktioner

Ang kg .. tabte selv 10 kg før graviditet, og er nu igang igen.. Det er SÅ lækkert at forkæle sig selv med nyt tøj når man når målet
Men ville sige at jeg sys du sku vente med at gøre det hele til når du havde tabt dig.. så vil det rigtig falde i øjnene hvis du da ka vente, ved selv hvor svært det er

Anmeld

12. april 2012

frkanonym

Lou87 skriver:

Nu er jeg ikke fra jylland men ville blot sige at spraytan holder kortvarigt .. ihvertfald set med prisen.. 200 kr pr gang ca.
Så ville jeg nok hellere prøve solarium eller en god selvbruner

Ang hår så synes jeg næsten ALTID man kan se når det er extensions og det er sku ikk så kønt..  fingre for du finder en god Her har jeg også selv clip ons, og er egentlig fint tilfreds med man kan tage det af når man ikk gider det lange nogle dage
Jeg har i stedet fået mit hår skulderlangt nu (langt om længe) og så har jeg valgt en vild hårfarve.. (rød) og så har jeg fået lavet under cut i den ene side, så man ka variere lidt på den måde.

Udover det har jeg for nylig fået min 9, og første rigtige synlige tattoo... på kravebenet... og man må sige at rødt hår og en tattoo der, det gir en forandring! Og nogle reaktioner

Ang kg .. tabte selv 10 kg før graviditet, og er nu igang igen.. Det er SÅ lækkert at forkæle sig selv med nyt tøj når man når målet
Men ville sige at jeg sys du sku vente med at gøre det hele til når du havde tabt dig.. så vil det rigtig falde i øjnene hvis du da ka vente, ved selv hvor svært det er

har prøvet spraytan en gang før, det er dog efterhånden et par år siden.. jeg fik det til at holde rigtig godt, når jeg bare huskede at pleje det. evt smøre med selvbruner også, og så gik jeg i solarie en gang hver anden uge, cirka. så holdte det rigtig flot i en meget lang periode, indtil jeg glemte at bruge selvbruneren hehe..

med mit clips extensions kan man ikke se, det er extensions overhovedet. mit eget hår er dog også ved at være rimelig langt. det går vel 3-5 centimeter under der, hvor man lukker bhen på ryggen dog vil jeg gerne have LAAANGT hår, så det bliver flot. mit eget hår er nemlig stadigvæk ødelagt, efter jeg blev helt lyshåret i 2009 .. så mit eget hår bliver ofte klippet.

puha, jeg tør ikke få en tatovering. jeg er panisk ræd for nåle! da jeg fik min navlepiercing troede jeg inderligt, jeg skulle dø.

jeg var ekstremt pæn for 3 år siden (starten af 2009) ;p haha. min vægt svingede mellem 50-55, og jeg dyrkede motion flere gange om ugen, havde extensions osv.. så kørte jeg galt, og måtte ikke dyrke motion eller andet i et års tid. så tog jeg på, så min vægt svingede mellem 55-57, da jeg mødte min kæreste i september '09. og siden da, har jeg så taget cirka 20 kilo på, pga jeg ikke må dyrke motion i form af fodbold/håndbold osv, og skal passe meget på i styrkecenter osv .. og vil MEGET gerne tilbage til min normalvægt på 50-55 kg.

jeg tror desværre ikke, jeg kan vente så længe, da min selvtillid er lavere en lavest lige pt. jeg synes selv, jeg er klam og fed, og forstår ikke, hvad min TYNDE og trænede kæreste ser i mig.. han synes dog, jeg er perfekt, og han elsker mig, for den jeg er. men jeg vil stadigvæk gerne føle, at jeg ikke er langt under hans standard, når vi går i byen. jeg HADER, at han er den tynde og trænede, rigtig flotte fyr, og jeg er den tykke ved siden af, som bare er på slæb. sådan ser han det ikke - men det gør jeg. jeg vil selv være stolt af at gå offentlige steder, hvilket jeg ikke er nu. vil så gerne have min selvtillid tilbage hurtigst muligt, så jeg kan stå foran spejlet og sige "jeg er så lækker!" i stedet for "ja, jeg er da meget pæn...hvis jeg har en sort sæk over hovedet og en flyverdragt til at dække min krop" .. hvis du forstår?

Anmeld

12. april 2012

frkanonym

Sakris skriver:

Det lyder som en god målsætning

Hvor får du extension med spænder? Er det nemt? kan det ses? Og hvordan får man matchet sin hårfarve?

det er meget meget let, ja
jeg har købt mine på www.phure.dk ..
jeg gættede mig egentlig lidt til, hvilken farve jeg skulle have.. jeg farver normalt mit hår mørkebrunt, og prøvede bare at bestille en hjem, hvilket var præcis den rigtige hårfarve jeg mener også, man kan få små prøver hjem, af de forskellige hårfarver, så man kan se hvilken en, man skal købe, inde på www.phure.dk men er ikke sikker!

man kan ikke se på mit, at det er extensions. jeg kan smide et billede ind, hvor jeg har extensions i, hvis du vil se?

Anmeld

12. april 2012

MissTas

malenekjeldsen skriver:

hej piger.

jeg havde inden jeg blev gravid givet 3000 kr. for 200 totter hot fusion og har aldrig før spildt så mange penge på en gang møg.. nogle af limtotterne kunne man se når det blev sat op, det tog en krig om at tørre fordi hret blir tykkere og så kløede det vanvittigt.. jeg har ingen god erfaring med det og vil absolut ikke anbefale det, da det kun var til besvær for mig .. skulle jeg have det lavet på et andet tidspunkt, så ville jeg klart have det syet i ..

Anmeld

12. april 2012

frkanonym

MissTas skriver:

jeg havde inden jeg blev gravid givet 3000 kr. for 200 totter hot fusion og har aldrig før spildt så mange penge på en gang møg.. nogle af limtotterne kunne man se når det blev sat op, det tog en krig om at tørre fordi hret blir tykkere og så kløede det vanvittigt.. jeg har ingen god erfaring med det og vil absolut ikke anbefale det, da det kun var til besvær for mig .. skulle jeg have det lavet på et andet tidspunkt, så ville jeg klart have det syet i ..

hvor fik du det lavet henne?
det lyder overhovedet ikke særlig fedt! og synes da, 3000,- er mange penge! jeg har hørt om folk, der var meget tilfredse, og ik havde givet andet end 1200,-

er det ik sjældent at finde et sted, hvor det bliver syet i??

Anmeld

12. april 2012

MissTas

malenekjeldsen skriver:

hvor fik du det lavet henne?
det lyder overhovedet ikke særlig fedt! og synes da, 3000,- er mange penge! jeg har hørt om folk, der var meget tilfredse, og ik havde givet andet end 1200,-

er det ik sjældent at finde et sted, hvor det bliver syet i??

fik det lavet i Aalborg.. og jo, rigtig mange penge og så når man slet ikke er tilfreds.. fik det taget ud efter 3-4 uger, fordi jeg ikke kunne holde det ud .. jo, det er sjældent.. ved der en dygtig en i Brønderslev der laver det.. men afhænger jo også af hvor du bor henne

ellers ville jeg bare holde mig til clips, så man selv kan tage i og ud som det passer en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.