0-1 år: Meget velholdt pigetøj, str. 50-74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2012

Mette.

Kay skriver:

det vil jeg gerne nupper hele baduljen... for det lydder som en god handel 

sender du en pb når du kender portoprisen?

Ja, det gør jeg.

Men ellers er 550 kr. så ok med dig? så betaler jeg resterende del af portoen op til det, det bliver. Jeg tror nemlig det bliver lidt svært for mig, for jeg har jo kun min køkkenvægt at veje det på, og det bliver vist ikke helt præcist alligevel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kay

Mette. skriver:

Ja, det gør jeg.

Men ellers er 550 kr. så ok med dig? så betaler jeg resterende del af portoen op til det, det bliver. Jeg tror nemlig det bliver lidt svært for mig, for jeg har jo kun min køkkenvægt at veje det på, og det bliver vist ikke helt præcist alligevel. 

det er helt fint med mig

så skal jeg bare bruge dine bank oplysninger

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Tvebakken skriver:

Fair nok.

Kay hoppede på tøjet, så det er desværre væk. Jeg har dog endnu 2 kasser inde i soveværelset. Skal jeg tjekke hvor meget der er i små størrelser? Måske jeg har lidt mere, jeg tror bare mest det er lidt større, men jeg vil gerne kigge.

Anmeld

12. april 2012

Tvebakken

Mette. skriver:

Kay hoppede på tøjet, så det er desværre væk. Jeg har dog endnu 2 kasser inde i soveværelset. Skal jeg tjekke hvor meget der er i små størrelser? Måske jeg har lidt mere, jeg tror bare mest det er lidt større, men jeg vil gerne kigge.

Øv - det var enormt ærgerligt.
Synes det var fedt - og dejligt med tøj, der havde farver og ikke kun var lyserødt.

Du er velkommen til at kigge efter - men det er umiddelbart de små størrelser, jeg er interesseret i.

Anmeld

12. april 2012

Fenja09

Mette. skriver:

Der er ikke så meget i denne tråd som er 74, men der er lidt i den her:

https://www.baby.dk/debat/147206pi1/toej--piger/fint-pige-toej-i-str--74-80--86-blandede-maerker-.aspx

Ellers er der noget specielt du søger? for jeg har endu 3 kasser med tøj fra str. 74-86, som ikke er her i denne tråd, så jeg vil gerne kigge, hvis du mangler noget specielt.

Der er ikke noget sådan særligt jeg søger - min datter er lige kommet op i en str 68 og jeg er begyndt at kigge efter tøj i str 74  tror hun er en str 74 til sommer, så kigger mest efter "let tøj" og natdragter osv.

/Fenja

Anmeld

12. april 2012

Trunte87

Hej Mette.
Super flot tøj.

Hvad størrelse er følgende billeder;
5,9,16,25,45 og 63?

Nummer 63 er den lang eller kort?

Og hvad skal du have for det hvis det var?
Inklusiv billede 15 med savlesmæk

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Fenja09 skriver:

Der er ikke noget sådan særligt jeg søger - min datter er lige kommet op i en str 68 og jeg er begyndt at kigge efter tøj i str 74  tror hun er en str 74 til sommer, så kigger mest efter "let tøj" og natdragter osv.

/Fenja

Okay, alt i denne tråd er desværre lige solgt til hende som skrev aller først.

Men du er velkommen til at kigge i den anden tråd - der har jeg lige lagt mere i str. 74 ind i dag.

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Trunte87 skriver:

Hej Mette.
Super flot tøj.

Hvad størrelse er følgende billeder;
5,9,16,25,45 og 63?

Nummer 63 er den lang eller kort?

Og hvad skal du have for det hvis det var?
Inklusiv billede 15 med savlesmæk

Alt tøjet i dette indlæg er desværre lige solgt samlet til hende som skrev aller først.

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.