0-1 år: Meget velholdt pigetøj, str. 50-74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2012

Mette.

Kay skriver:

ja det kunne jeg godt syntes der er rigtig meget sødt tøj  men det kommer an på prisen

Kan du ikke komme med et bud? Jeg tror der er omkring 120-140 dele tøj + strømper.
Jeg er villig til at sælge rimelig billigt, vi har snart ikke plads til det mere, da jeg har det hele opbevaret inde i soveværelset - tør ikke stille det på loftet i frygt for det går i stykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Tvebakken

Mette. skriver:

Der er mange body'er og en del sparkedragter i str. 50 + 56 + 62, det har jeg nemlig ikke solgt ud af før, så der er faktisk alt til en lille.

Som jeg skrev til en anden er der både strømper, futter og hatte som ikke er på billederne, men som også følger med.

Som du kan se har brugeren "Kay" henvendt sig først, så hun får lige en chance for at "slå til" først. Jeg ved ikke helt med pris, hvad der er fair, men alle bud er velkomne.

Helt fair.

Jeg venter og ser, om hun slår til så - ellers kunne jeg meget vel være interesseret i at aftage det hele, hvis vi kan blive enige om en fornuftig pris. Kunne du ikke skrive et forslag til, hvad du regner med at skulle have?

Lyder godt med de små størrelser - men hvilken årstid er det beregnet til? (har termin om en 4 uger - og har 2 sæt babytøj - that's it.. )

Bor lige uden for Århus, så henter selv.

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Tvebakken skriver:

Helt fair.

Jeg venter og ser, om hun slår til så - ellers kunne jeg meget vel være interesseret i at aftage det hele, hvis vi kan blive enige om en fornuftig pris. Kunne du ikke skrive et forslag til, hvad du regner med at skulle have?

Lyder godt med de små størrelser - men hvilken årstid er det beregnet til? (har termin om en 4 uger - og har 2 sæt babytøj - that's it.. )

Bor lige uden for Århus, så henter selv.

Jo, jeg vender lige tilbage om hun hopper på eller ej.

Jamen det er til nu - min datter er fra 29. april, så hun har jo brugt det for snart 2 år siden nu, så det kan ikke passe mere perfekt.

Anmeld

12. april 2012

Tvebakken

Wee - perfekt.
Min termin er 11. maj.

Jeg krydser fingre så.

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mette. skriver:

Kan du ikke komme med et bud? Jeg tror der er omkring 120-140 dele tøj + strømper.
Jeg er villig til at sælge rimelig billigt, vi har snart ikke plads til det mere, da jeg har det hele opbevaret inde i soveværelset - tør ikke stille det på loftet i frygt for det går i stykker.

jamen jeg er jo forholds vis ny i det med hvad tøj til de små koster... har kun købt lidt brugt hist og her... og vil helst ikke byde så lavt at jeg fornærmer nogle elsker at handle om tingene... men helst kun hvis jeg ved hvad tingene ca. bør koste

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Kay skriver:

jamen jeg er jo forholds vis ny i det med hvad tøj til de små koster... har kun købt lidt brugt hist og her... og vil helst ikke byde så lavt at jeg fornærmer nogle elsker at handle om tingene... men helst kun hvis jeg ved hvad tingene ca. bør koste

Jamen jeg havde nok noget i tankerne omkring 500 kr. også dele portoen.  
Der er en del mærketøj i bladt, og det er virkelig dyrt. Alene 3-4 af mørketøjs body'erne har koster de 500 kr.

Anmeld

12. april 2012

Tvebakken

Mette. skriver:

Der er en del mærketøj i bladt, og det er virkelig dyrt. Alene 3-4 af mørketøjs body'erne har koster de 500 kr.

Jeg vil gerne give 500, hvis Kay springer fra.

Jeg er vild med, at der er farver på tøjet!!!

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Tvebakken skriver:

Jeg vil gerne give 500, hvis Kay springer fra.

Jeg er vild med, at der er farver på tøjet!!!

Det er en aftale. Jeg giver lige hende chancen, og ellers er det dit. 

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mette. skriver:

det vil jeg gerne nupper hele baduljen... for det lydder som en god handel 

sender du en pb når du kender portoprisen?

Anmeld

12. april 2012

Tvebakken

Mette. skriver:

Det er en aftale. Jeg giver lige hende chancen, og ellers er det dit. 

Fair nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.