2 x Cupcakes med seven minute frosting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

delimus

Skal da helt sikkert have den opskrift. 

Elsker at lave cupcakes, men manden er ikke vild med frosting, så alt skal afprøves og det der lyder jo bare som en vinder ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

SHERO

Ihh tak skal i have.. Deler opskrifterne i morgen..

Anmeld

11. april 2012

SHERO

delimus skriver:

Skal da helt sikkert have den opskrift. 

Elsker at lave cupcakes, men manden er ikke vild med frosting, så alt skal afprøves og det der lyder jo bare som en vinder ;-)

Er sikker på han vil kunne lide den her frosting, man behøver ikke søde den helt så meget, det har jeg ikke gjort for synes ellers den er lidt for sød, men så bliver den også lidt mere "flydende" men ikke mere end man kan lave f.eks. de roser jeg har.. :-) Men kun lige tilpas sød..

Anmeld

11. april 2012

delimus

Tullen85 skriver:

Er sikker på han vil kunne lide den her frosting, man behøver ikke søde den helt så meget, det har jeg ikke gjort for synes ellers den er lidt for sød, men så bliver den også lidt mere "flydende" men ikke mere end man kan lave f.eks. de roser jeg har.. :-) Men kun lige tilpas sød..

Venter i spænding 

Anmeld

11. april 2012

Dot D

Vildt flotte og eksklusive muffins

Glæder mig også til opskriften i morgen, lyder spændende

Anmeld

12. april 2012

Kay

uíhh hvor jeg glæder mig skal ud og handle til føsdag senere så håber jeg når at få opskriften

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Tullen85 skriver:

Bagte lige en røvfuld cupcakes så jeg havde lidt til miss-cupcake konkurrencen, og så tænkte jeg da lige at min klasse også kunne få lidt.

Rose-cupcakes er vanilie kage med hindbær.. VIRKELIG mums og sommerligt.

De andre er chokolade cupcake (dog uden chokolade stykker da jeg glemte dem på båndet i rema ) og chokoflager på toppen.

Begge med seven minuute frosting fra martha steward som er min nye yndlings frosting da jeg ikke er så vild med smørcreme, den fylder flot med fylder kun lidt i munden og smager af marshmellows/flødebollecreme NAM NAM...

Du er simpelthen så dygtig! De er så flotte.

Jeg glæder mig også til en opskrift, den må klart afprøves..

Anmeld

12. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mums - bliver helt lækkersulten

Anmeld

12. april 2012

B&J

MUMS hvor ser de lækre og flotte ud

Anmeld

12. april 2012

Hailiesmom11

mums de ser lækre ud.. glæder mig til opskriften.. er nemlig ikke selv den store smørcreme fan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.