2 x Cupcakes med seven minute frosting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.498 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. april 2012

SHERO

Bagte lige en røvfuld cupcakes så jeg havde lidt til miss-cupcake konkurrencen, og så tænkte jeg da lige at min klasse også kunne få lidt.

Rose-cupcakes er vanilie kage med hindbær.. VIRKELIG mums og sommerligt.

De andre er chokolade cupcake (dog uden chokolade stykker da jeg glemte dem på båndet i rema ) og chokoflager på toppen.

Begge med seven minuute frosting fra martha steward som er min nye yndlings frosting da jeg ikke er så vild med smørcreme, den fylder flot med fylder kun lidt i munden og smager af marshmellows/flødebollecreme NAM NAM...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Ullaen

Hvor ser de lækre ud

Hvordan har du lavet "roserne"??

Anmeld

11. april 2012

Kamulla

UMMMM!!!! kræver en opskrift! også på den der 7minute frosting

Anmeld

11. april 2012

SHERO

Ullaen skriver:

Hvor ser de lækre ud

Hvordan har du lavet "roserne"??

Det er faktisk super let, det er bare en stor stjernetyl og så starter man bare fra midten, og holder tylen lodret over uden at dreje den. Lidt svært at forklare men sikker på der ligger nogen gode videoer på youtube..

Anmeld

11. april 2012

SHERO

Kamulla skriver:

Det giver jeg gerne.. :-) skriver dem lige ind i morgen.. :-) kan virkelig klart anbefale den frosting, den er så let som flødeskum, og smider man den lige i ovnen i 5 min efter blir overfladen lidt marengs agtig... :-)

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

KÆFT det ser lækkert ud Og jeg er mega kage sulten  

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

Tullen85 skriver:

Bagte lige en røvfuld cupcakes så jeg havde lidt til miss-cupcake konkurrencen, og så tænkte jeg da lige at min klasse også kunne få lidt.

Rose-cupcakes er vanilie kage med hindbær.. VIRKELIG mums og sommerligt.

De andre er chokolade cupcake (dog uden chokolade stykker da jeg glemte dem på båndet i rema ) og chokoflager på toppen.

Begge med seven minuute frosting fra martha steward som er min nye yndlings frosting da jeg ikke er så vild med smørcreme, den fylder flot med fylder kun lidt i munden og smager af marshmellows/flødebollecreme NAM NAM...

Uuuuuhhhmmmm Glæder mig til den opskrift

Anmeld

11. april 2012

Kay

Kamulla skriver:

enig den skal da deles med os andre

Anmeld

11. april 2012

Ullaen

Tullen85 skriver:

Det er faktisk super let, det er bare en stor stjernetyl og så starter man bare fra midten, og holder tylen lodret over uden at dreje den. Lidt svært at forklare men sikker på der ligger nogen gode videoer på youtube..

Det giver fint mening - det skal prøves! Det ser super fint ud

Anmeld

11. april 2012

Miss Church

Neeeej!! De er godt nok flotte!
Det er da helt vildt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.