Update! (pige eller dreng) nu med svar :d!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Tanjadamgaard

Yes, endelig kunne de se det eller næsten  

Vi venter os en lille pige til sommer Gik og råbte jubi vi skal have en pige, efter scannigen !! Hun kunne faktisk ikke se det helt 100% men hun sagde at det højst sandsynligt var en pige fordi hun ikke kunne se nogen tap, og det sagde hende damen også til MD scanningen Hun vejer lidt over 1 kg men var lidt for lille så skal til ekstra scanning igen d. 10 maj for at se om hun har taget på som jeg selvfølgelig håber Så fik jeg også lige købt 3 bodyer i lilla med sommerfugle til lillepigen lige efter den dejligste nyhedEr så glaaaad & lykkelig!!

- Knus & god dag/aften til jer alle

Stort tillykke med prinsessen og velkommen i gruppen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

sommer1988

VanessaSparre skriver:

Vi venter os en lille pige til sommer Gik og råbte jubi vi skal have en pige, efter scannigen !! Hun kunne faktisk ikke se det helt 100% men hun sagde at det højst sandsynligt var en pige fordi hun ikke kunne se nogen tap, og det sagde hende damen også til MD scanningen Hun vejer lidt over 1 kg men var lidt for lille så skal til ekstra scanning igen d. 10 maj for at se om hun har taget på som jeg selvfølgelig håber Så fik jeg også lige købt 3 bodyer i lilla med sommerfugle til lillepigen lige efter den dejligste nyhedEr så glaaaad & lykkelig!!

Dejligt tillykke med det

Er lidt nysgerrig - Hvordan havde du reageret hvis du fik at vide at det var en lille dreng?

Anmeld

22. april 2012

BabyMama2

Tanjadamgaard skriver:

Stort tillykke med prinsessen og velkommen i gruppen 

Mange tak smukke Hedder jeres pige Isabella?  

Anmeld

22. april 2012

BabyMama2

sommer1988 skriver:

Dejligt tillykke med det

Er lidt nysgerrig - Hvordan havde du reageret hvis du fik at vide at det var en lille dreng?

Tak

- Tror det havde været på samme måde, havde nok bare råbt dreng ell. søn i stedet for (vi skal have en pige) hehe

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

VanessaSparre skriver:

Tak

- Tror det havde været på samme måde, havde nok bare råbt dreng ell. søn i stedet for (vi skal have en pige) hehe

Godt, jeg synes det er så synd med forældre som bliver skuffede hvis det ikke lige blev det køn det tænkte

Jeg er selv stolt af at skulle være mor til en søn lige om lidt er 39+2 Så lillemanden kan komme når som helst nu - så spændende!

Håber du får en rigtig god graviditet

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

VanessaSparre skriver:

Tak

hehe har først set nu at du faktisk er ret langt henne derfor jeg ønskede dig en god graviditet. nåå men så er du jo også snart selv ved vejs ende Grunden til jeg troede det var fordi vi allerede fik kønnet at vide i uge 16

Anmeld

22. april 2012

crille

TILLYKKE.. ihhh, der findes så mange smukke pigenavne og så meget lækkert tøj.. hehe.. 

Anmeld

23. april 2012

BabyMama2

sommer1988 skriver:

Godt, jeg synes det er så synd med forældre som bliver skuffede hvis det ikke lige blev det køn det tænkte

Jeg er selv stolt af at skulle være mor til en søn lige om lidt er 39+2 Så lillemanden kan komme når som helst nu - så spændende!

Håber du får en rigtig god graviditet

Ja det er det da også, sådan vil jeg i hvert fald ALDRIG tænke !!

Det lyder dejligt, tillykke og held og lykke med fødslen

Mange tak

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

VanessaSparre skriver:

stort tillykke

Anmeld

23. april 2012

BabyMama2

sommer1988 skriver:

hehe har først set nu at du faktisk er ret langt henne derfor jeg ønskede dig en god graviditet. nåå men så er du jo også snart selv ved vejs ende Grunden til jeg troede det var fordi vi allerede fik kønnet at vide i uge 16

Haha Ja det er jeg, Nå okay, de kunne ikke se kønnet til MD scanningen så jeg ventede til jeg skulle til kontrol scanning og der viste det sig at være en pige, eller næsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.