Update! (pige eller dreng) nu med svar :d!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

BabyMama2

Darling<3 skriver:

Min datter ( i maven ) vejer også lige lidt over et kilo, men er ikke for lille

Stort tillykke med at det bliver en pige

Hun vejer 1060 g. og har ikke følgt hendes kurv ordenligt, så hun ligger i den lidt for lille zone

Hvor langt er du henne?

& tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

BabyMama2

Frk-Lotusblomst skriver:

Tillykke. Det var da dejligt endelig at få vished.
Stort tillykke med lillepigen i maven..

Mange tak! Ja det super skønt

Anmeld

12. april 2012

BabyMama2

Mette&Alexander skriver:

Tillykke:-) fik selv en lille sommerpige i juli sidste år..... 

Tak Dejligt!

Anmeld

12. april 2012

BabyMama2

AalborgPigen skriver:

FANTASTISK Tillykke .. 

Ja! Tusind tak

Anmeld

12. april 2012

Darling<3

VanessaSparre skriver:

Hun vejer 1060 g. og har ikke følgt hendes kurv ordenligt, så hun ligger i den lidt for lille zone

Hvor langt er du henne?

& tak

Mon ikke hun nok skal komme op i vægt, det er jo forskelligt hvordan vores baby'er tager på

Jeg er 28+3 idag Sidst jeg var til scanning fik jeg af vide at vores ligger lidt over kurven, men bliver da lidt bekymret nu:/

Anmeld

12. april 2012

BabyMama2

Darling<3 skriver:

Mon ikke hun nok skal komme op i vægt, det er jo forskelligt hvordan vores baby'er tager på

Jeg er 28+3 idag Sidst jeg var til scanning fik jeg af vide at vores ligger lidt over kurven, men bliver da lidt bekymret nu:/

Jeg håber da at hun får taget mere på ellers bliver der nok en indlæggelse og det vil jeg virkelig ikke!

Okay lyder lidt mærkelig, hmm måske du skulle spørge en læge/jordemoder om det så og så kan du fortælle dem hvad lægen sagde til mig

Anmeld

12. april 2012

Darling<3

VanessaSparre skriver:

Jeg håber da at hun får taget mere på ellers bliver der nok en indlæggelse og det vil jeg virkelig ikke!

Okay lyder lidt mærkelig, hmm måske du skulle spørge en læge/jordemoder om det så og så kan du fortælle dem hvad lægen sagde til mig

Hvorfor skulle du blive indlagt??

Hvor langt er du selv henne?

Anmeld

12. april 2012

BabyMama2

Darling<3 skriver:

Hvorfor skulle du blive indlagt??

Hvor langt er du selv henne?

Har termin d. 1 juli, så én dag før dig hehe 28+4 idag

- Tror at de vil holde øje med om jeg spiser og hvad jeg spiser, men jeg spiser meget synes jeg selv! 

Anmeld

12. april 2012

Darling<3

VanessaSparre skriver:

Har termin d. 1 juli, så én dag før dig hehe 28+4 idag

- Tror at de vil holde øje med om jeg spiser og hvad jeg spiser, men jeg spiser meget synes jeg selv! 

Douh, det så jeg så først nu, høhøh...

Ej, synes altså at det virker underligt, bliver sku da helt bekymret nu Godt jeg skal til scanning om 11 dage

Hvor meget har du taget på indtil videre? Jeg har kun taget 3 kilo på og spiser faktisk ikke sundt

Anmeld

12. april 2012

BabyMama2

Darling<3 skriver:

Douh, det så jeg så først nu, høhøh...

Ej, synes altså at det virker underligt, bliver sku da helt bekymret nu Godt jeg skal til scanning om 11 dage

Hvor meget har du taget på indtil videre? Jeg har kun taget 3 kilo på og spiser faktisk ikke sundt

Haha .. Heldige dig!  Har taget 10 kg. på 

Vejede 52 før og er oppe på 62 nu, lyder ret sygt men er faktisk ikke så stor hmm.. Der er så også kommet en del på brysterne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.