Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes, endelig kunne de se det eller næsten
Vi venter os en lille pige til sommer Gik og råbte jubi vi skal have en pige, efter scannigen !! Hun kunne faktisk ikke se det helt 100% men hun sagde at det højst sandsynligt var en pige fordi hun ikke kunne se nogen tap, og det sagde hende damen også til MD scanningen Hun vejer lidt over 1 kg men var lidt for lille så skal til ekstra scanning igen d. 10 maj for at se om hun har taget på som jeg selvfølgelig håber Så fik jeg også lige købt 3 bodyer i lilla med sommerfugle til lillepigen lige efter den dejligste nyhedEr så glaaaad & lykkelig!!
- Knus & god dag/aften til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VanessaSparre skriver: Yes, endelig kunne de se det eller næsten Vi venter os en lille pige til sommer Gik og råbte jubi vi skal have en pige, efter scannigen !! Hun kunne faktisk ikke se det helt 100% men hun sagde at det højst sandsynligt var en pige fordi hun ikke kunne se nogen tap, og det sagde hende damen også til MD scanningen Hun vejer lidt over 1 kg men var lidt for lille så skal til ekstra scanning igen d. 10 maj for at se om hun har taget på som jeg selvfølgelig håber Så fik jeg også lige købt 3 bodyer i lilla med sommerfugle til lillepigen lige efter den dejligste nyhedEr så glaaaad & lykkelig!! - Knus & god dag/aften til jer alle
ej hvor dejligt i endelig fik svar - tusind gange tillykke med pigen
FrkZier skriver: ej hvor dejligt i endelig fik svar - tusind gange tillykke med pigen
Ja det var skønt! Tak
Ih hvor dejligt Stort tillykke. Sikker på hun nok skal vokse det hun skal.
Gaia skriver: Ih hvor dejligt Stort tillykke. Sikker på hun nok skal vokse det hun skal.
Ja det er det Mange tak! Det tror jeg også hun gør, håber jeg i hvert fald
Min datter ( i maven ) vejer også lige lidt over et kilo, men er ikke for lille
Stort tillykke med at det bliver en pige
Tillykke:-) fik selv en lille sommerpige i juli sidste år.....
FANTASTISK Tillykke ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128