flytte sammen med kæresten, kontanthjælp osv.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Madam Blå

Princesspigen skriver:

jeg har en mentor tilknyttet lige pt, så jeg tror jeg skal vende den med ham og så sammen med ham gå ned på kommunen og tage den med dem..  evt få den støtte jeg kan nu og her og så inden en 2-3 måneder eller sådan så flytte ned til kæresten.. så vi os når at blive klar til baby kommer i huset..

Det lyder fornuftigt

Men jeg ved ikke, om du kan få den højere sats med tilbagevirkende kraft. Det tror jeg ikke man kan, men er ikke sikker!

Så prøv at undersøge det, for det er jo mange penge at gå glip af, hvis det ikke er..

Og forresten. Jeg skulle have en kopi af min vandrejournal med, da jeg fik en højere sats. Så hav den med, just in case

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

Det lyder fornuftigt

Men jeg ved ikke, om du kan få den højere sats med tilbagevirkende kraft. Det tror jeg ikke man kan, men er ikke sikker!

Så prøv at undersøge det, for det er jo mange penge at gå glip af, hvis det ikke er..

Og forresten. Jeg skulle have en kopi af min vandrejournal med, da jeg fik en højere sats. Så hav den med, just in case

jeg tænker bare at hvis de ser at jeg har vidst det siden 6 uge (hvilke står i min VJ) at de måske bliver sure skuffet over jeg ikke har sagt det før

?

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Princesspigen skriver:

jeg tænker bare at hvis de ser at jeg har vidst det siden 6 uge (hvilke står i min VJ) at de måske bliver sure skuffet over jeg ikke har sagt det før

?

Så må du forklare, at du troede det var til din fordel, at de ikke vidste det.

Hellere sige det nu, end senere. De har krav på at vide at du er gravid, og skal på barsel. Ligesom en arbejdsgiver har. Men er ikke sikker på, at du SKAL sige det til dem endnu. Men jeg kan kun se fordele for dig, ved at sige det nu.

Hvis du får en praktik, og er i 7. måned, så kan de jo godt regne ud, at du snart skal på barsel. Og det er ikke sikkert, at de gider at betale for det.

Jeg ville være ærlig, og fortælle, at jeg var gravid Som en stor fordel får du jo en højere KH sats.

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

Hellere sige det nu, end senere. De har krav på at vide at du er gravid, og skal på barsel. Ligesom en arbejdsgiver har. Men er ikke sikker på, at du SKAL sige det til dem endnu. Men jeg kan kun se fordele for dig, ved at sige det nu.

Hvis du får en praktik, og er i 7. måned, så kan de jo godt regne ud, at du snart skal på barsel. Og det er ikke sikkert, at de gider at betale for det.

Jeg ville være ærlig, og fortælle, at jeg var gravid Som en stor fordel får du jo en højere KH sats.

jeg kan godt se hvad du mener, og tror egentlig os det er ret klogt..  

jeg skal bare lige snakke det igennem med kæreste os så vi er helt enige og sikre..

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

jeg skal bare lige snakke det igennem med kæreste os så vi er helt enige og sikre..

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Princesspigen skriver:

Det er jo selvfølgelig op til dig, hvad du gør Ville bare gerne give mit besyv med.

Håber du finder ud af det

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

Det er jo selvfølgelig op til dig, hvad du gør Ville bare gerne give mit besyv med.

Håber du finder ud af det

jeg skrev jo også for at få andres syn på sagen, så er glad for du som flere andre har gidet bruge sin tid på mig  

især med den lange roman jeg skrev

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Princesspigen skriver:

jeg skrev jo også for at få andres syn på sagen, så er glad for du som flere andre har gidet bruge sin tid på mig  

især med den lange roman jeg skrev

Håber du kunne bruge noget af det så

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

Håber du kunne bruge noget af det så

jo tak, det syndes jeg bestemt jeg kunne  

Anmeld

11. april 2012

sarahjylland

min steg godt først da jeg havde født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.