hejsa alle i dejlige mennesker..
som nogle her inde ved så er jeg en pige på 22 år, har en kæreste på 30 år og sammen venter vi barn den 12/10-12..
jeg er idag 13+5 og døjer med en masse kvalme så jeg næsten hverken spiser eller drikker..
kæresten og jeg bor vær for sig..
sagen er den at jeg bor i hundige hvor jeg er på kontanthjælp på 3½ år nu, kæresten bor i et lejet hus som han er ved at sætte i stand så jeg og den lille kan flytte ind..
her i hundige har jeg kæmpet i en del år for at komme i praktik, få styr på min rygskade og få et okay liv.. ville gerne ud i flexjob(kan ikke klare mere med ryggen) og få en bedere indtægt..
min sidste praktik stoppede for en 2-3 uger siden og nu skal jeg så vente på at få en ny praktik plads..
min kommune ved IKKE at jeg er gravid og tænker os jeg nok ikke får en fast ansættelse hvis de får det af vide..
men jo længere jeg venter på praktikken, jo længere går der før chancen for fastansættelse er der og jo mere tydelig vil maven blive(man kan intet se endnu) og chancerne blive mindre tænker jeg..
lige pt ser det os økonomisk skidt ud for mig da der er kommet en masse uventede regninger..
jeg syndes livet er ret så surt lige pt og overvejer kræftigt at droppe det hele, rykke telt pløkkerne op og flytte ind i huset med kæresten.. alle mine udgifter på nær telefon og afbetaling på et lån, ville forsvinde og give mig mere økonomisk frihed.. desuden ville jeg ikke være så alene som jeg er her hjemme, da kæresten jo kommer hjem i huset hver dag og vi så kunne ses..
jeg ved ikke om kan kan komme med gode råd, ideer eller andet, og er ked af det blev lidt langt men syndes det var nødvendigt, håber ikke jeg skræmmer folk væk