Så kommer sommeren...og det kravler helt op under huden på mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2009

Susan1978

haha hvor sejt loggi.. vi har også bare haft den fedeste dag udenfor i dag.

Selvom jeg har den ondeste hals ever, så har jeg måtte ta mig sammen på piller og har hygget max med unger og besøg fra en veninde fra kBH.

Har ryddet op, vasket tøj, plantet krukker, slået græs med håndskubber, fejet terrasse, hygget med unger og Ea har lært at cykle uden støttehjul i dag..

I morges hyggede Emil og jeg os lidt uden Ea, for hun ville være lidt alene med Bedstemor..
Ja og hvor er faderen i alt det her, jo han har såmen skiftet dæk på bilen og ryddet op i garagen og lavet lidt småprojekter hist og her.
Men nu er han også taget på farten og kommer ik hjem før i morgen.

lidt billeder fra i dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Lene76

ej hvor ser det bare hyggeligt ud...... fed ide med de ketcher

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

haha hvor sejt loggi.. vi har også bare haft den fedeste dag udenfor i dag.

Selvom jeg har den ondeste hals ever, så har jeg måtte ta mig sammen på piller og har hygget max med unger og besøg fra en veninde fra kBH.

Har ryddet op, vasket tøj, plantet krukker, slået græs med håndskubber, fejet terrasse, hygget med unger og Ea har lært at cykle uden støttehjul i dag..

I morges hyggede Emil og jeg os lidt uden Ea, for hun ville være lidt alene med Bedstemor..
Ja og hvor er faderen i alt det her, jo han har såmen skiftet dæk på bilen og ryddet op i garagen og lavet lidt småprojekter hist og her.
Men nu er han også taget på farten og kommer ik hjem før i morgen.

lidt billeder fra i dag.

jammen hvor er hun bare dygtig på den cykel! Hun må jo være rævestolt!

arrrrk, sådan en sansegynge ønsker jeg mig altså vildt meget!
Jeg har også leget med tanken om en hængekøje, men nogen ude på arbejdet fortalte om en pige som blev hængt i sådan en, så nu tør jeg næsten ikke!

Anmeld

11. april 2009

birgittemarie

Hvor ser det bare hyggeligt ud Sloggi, og hvor er hun dog smuk og dejlig, den lille Tiffelif.

Susan: Det ser fiseme også dejligt ud hjemme hos jer i forårssolen og hvor er Ea dygtig!

Knus B

Anmeld

11. april 2009

Rasmine

linemus skriver:

Hvad er frappé?

Nescafé, med isterninger, sukker og vand, og mælk.
Nam nam.....

Anmeld

11. april 2009

Astrid P

Loggi for fanden... Hvor bliver hun altså bare mere og mere yndig den lille Tif! Og det der med sæbeboblerne skal da bare helt sikkert prøves lidt senere idag, det ser jo alt for sjovt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.