Så kommer sommeren...og det kravler helt op under huden på mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Loggidut

Vi har bare haft den fedeste dag i dag, totalt udendørs hygge i haven, og med fuld blus på hyggen!

Jeg har fået mine inliners, og det samme fik Christian...så vi har lige været ude at rulle...aj jeg elsker det altså!
Kuren holder stadig, og alt er fedt!

Det bedste var dog da Michael pludselig troppede op med en spand med vand og opvaskemiddel, og greb en bunke ketcher...han så nemlig fjernsyn for dig i søndags og så hvordan Far gris lavede sæbebobler...og aj et hit! Se lige her!

Det har bare været den bedste dag ever, og lige nu står drengene ude i haven med en haglbøsse, og skyder til måls på et lille stykke træ, sammen med michael, de er jo ikke til at drive ind!

og gæt hvad jeg laver...jeg drikker årets første smooties!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Anja

Sikke hyggeligt, det ser ud !

Godt fif med sæbeboblerne - det kan være det skal afprøves i morgen

Anmeld

9. april 2009

Nadi

Det skulle også straks afprøves herhjemme hvis vi havde lidt mere plads (læs=have). Men det ser smadder hygsomt ud!

Anmeld

10. april 2009

linemus

Aj, hvor fedt! Det skal vi prøve. Er det bare vand og opvaskemiddel??

Hvor er hun skøn, Tiffeliffen!!!

Anmeld

10. april 2009

Ny mor

Super god idé! Hvor ser hun ud til at nyde det, den kønne lille Tif

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Lækre billeder!!

Vi er også klar til at gå amok i det gode vejr når Stella for sure vågner fra sin lur om et par minutter

Anmeld

10. april 2009

Loggidut

linemus skriver:

Aj, hvor fedt! Det skal vi prøve. Er det bare vand og opvaskemiddel??

Hvor er hun skøn, Tiffeliffen!!!

ja det er kun vand og opvaskemiddel...en ordentlig slat altså! Det blev nu lidt sjovt tilsidst, for så måtte hun ind i bad, hun var jo våd af fed sæbevand helt ind på maven, men pyt, madammen havde haft det sjovt.

Anmeld

10. april 2009

Rasmine

Fed dag, fed idé med den sæbebobler.
hvordan laver du de smoothies, hvad putter du i, laver du dem i en blender, har du en opskriftsbog?
Fortæl fortæl, overvejer nemlig selv at anskaffe en opskriftsbog mv., men er bange for jeg ikke vil få dem lavet.

Frappé derimod, skal vi snart til at lave, nam nam...

Anmeld

10. april 2009

Juniors mor

Super gode billeder - og det med boblerne og ketcheren skal da klart prøves!
¨Her har vi nydt hele påsken på fyn hos mormor og morfar og Julie har NYDT det i fulde drag. Hun har været ude hele dagen og leget med hendes kusine og fætter, så det har været en SKØN påske......

Anmeld

10. april 2009

linemus

Mebach skriver:

Fed dag, fed idé med den sæbebobler.
hvordan laver du de smoothies, hvad putter du i, laver du dem i en blender, har du en opskriftsbog?
Fortæl fortæl, overvejer nemlig selv at anskaffe en opskriftsbog mv., men er bange for jeg ikke vil få dem lavet.

Frappé derimod, skal vi snart til at lave, nam nam...

Hvad er frappé?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.