Jeg vil være mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Kløver

Jeg er enig med de andre. Mit råd er nok at vente, især til i begge er klar og enige om noget så stort som at blive forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Guldimaven

Man kan godt blive gravid på kondom, da min lille søn er lavet på kondom.. Er selv 18, og havde aldrig i mit liv forstille mig, at jeg skulle være mor nu, da jeg jo oven i købet brugte kondom..

Men sådan gik det til, og har det fantastisk med det den dag idag..

MEN når det så er sagt, så vil jeg klart råde andre til at vente! Vent, til du er lidt ældre!

Anmeld

11. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej alle!

Kan man godt blive gravid med kondom? Er der nogle af jer der evt. er blevet det?

Håber på svar

om man fester, om man drikker, om man ryger har da intet med hverken modenhed eller religion at gøre, det har mere med lyst.

Hvis man ikke har lysten til at gøre de ting, fair nok, men folk i alle aldre kan altså tage til fester, folk i alle aldre ryger, og folk i alle aldre morer sig en gang imellem. Dét skal ikke være derfor man vælger at få et barn eller man ikke gør. Derudover vil jeg sige uanset hvad, hvorfor pokker har du så travlt? jeg vil da også påstå at jeg er moden, men jeg vil aldels ikke påstå at jeg er klar til et barn, og jeg er 4 år ældre end dig, og ville MEGET hellere have min uddannelse mv først, så det er klart dét jeg vil sige du også skal

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Der er virkelig forskel på mennesker om hvad de har mest lyst til. Jeg ved godt det lyder til jeg har travlt. Jeg glæder mig bare så meget! Det er så fantastisk en del af livet, og jeg glæder mig til at få et barn! Jeg ved også godt det er smartest at få den uddannelse først, men hold da op hvor er der mange år til!

Anmeld

11. april 2012

AMtrier

FrkZier skriver:

hvis det er det vi mener, så jo så skal vi sige at VI ikke ser dig som værende voksen, men blot har et ønske om at være voksen, vi har dine indlæg og det du skriver til at danne os et indtryk, og det indtryk fortæller vi dig, fordi du selv har valgt at oprette et emne om at du gerne vil være mor, og i det at blive mor ligger der altså flere aspekter end 'bare' ønsket om det. ingen af os siger det jo for at nedgøre dig eller træde på dig, men udelukkende for at give dig vores syn på sagen

Anmeld

11. april 2012

lycly

Anonym skriver:

Jeg ønsker så inderligt at blive gravid, men er dog kun 18. Har været sammen med min kæreste i 1 år, men vi ved bare begge, at det skal være os!

Det virker så underligt at jeg har det sådan her. Jeg kan bare ikke andet end at tænke på at få et barn! Det er så stort et ønske!

Jeg tænker lidt, er det noget I begge vil, eller noget DU vil? For man skal kun få et barn hvis man begge er helt enige om det - alt andet er synd for barnet!

Men, hvis I er sikre på at det skal være jer to altid, hvorfor så have så travlt?

Anmeld

11. april 2012

132319

Anonym skriver:

Hvis du fik et barn mod din mands ønske, og det var uplanlagt, så kunne du da ikke gøre noget ved det? Det var da ikke din skyld så.

Vi var lige begyndt at date så var hverken kærester eller gift, hehe!

Og tja, i "kampens hede" blev der ikke brugt prævention, en bommert fra os begge og derfor tog jeg valget mod hans vilje om at beholde barnet. Jeg elsker min søn men jeg vil aldrig handle sådan mod et andet menneske igen eller opfordre andre til det.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg tænker lidt, er det noget I begge vil, eller noget DU vil? For man skal kun få et barn hvis man begge er helt enige om det - alt andet er synd for barnet!

Men, hvis I er sikre på at det skal være jer to altid, hvorfor så have så travlt?

Det er noget jeg vil, da min kæreste selvfølgelig synes jeg skal blive færdig med uddannelsen først, hvilket jeg selvfølgelig også selv ser som værende smartest!

Jeg ved godt det lyder som om jeg har travlt, men jeg glæder mig så frygteligt meget. Jeg tænker på det hele tiden, og alle omkring mig, både familie og venner, får børn! Det er så stort et ønske, og jeg synes det er så mange år at vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.