Jeg vil være mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg nyder tilværelsen som den er nu, men ønsker mig bare så inderligt et barn!

Jeg tror det er forskelligt fra person til person hvor voksen man er. Jeg har altid været meget moden af min alder. Når jeg er sammen med nogle på 25, tager jeg faktisk tit mig selv i, at jeg faktisk tænker mere logisk end dem, og tænker mere voksent og modent! Det er forskelligt fra individ til individ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Jeg tror det er forskelligt fra person til person hvor voksen man er. Jeg har altid været meget moden af min alder. Når jeg er sammen med nogle på 25, tager jeg faktisk tit mig selv i, at jeg faktisk tænker mere logisk end dem, og tænker mere voksent og modent! Det er forskelligt fra individ til individ!

Nå du skriver som du gør, så er det tydeligt tegn på at du overhoved ikke er voksen.

At få et barn skal være en fælles beslutning og ikke noget som er en planlagt "upser" bare fordi den ene part ønsker det..

Anmeld

11. april 2012

FrkZier

Talbutikken skriver:

Nå du skriver som du gør, så er det tydeligt tegn på at du overhoved ikke er voksen.

At få et barn skal være en fælles beslutning og ikke noget som er en planlagt "upser" bare fordi den ene part ønsker det..

jeg er fuldstændig enig i det du skriver !

Anmeld

11. april 2012

AMtrier

Anonym skriver:

er fuldstændig enig med de andre !
når du skriver det på den her måde er det jo ikke fordi du er voksen, men bare at du har et brændende ønske om at blive det !

synes bestemt du skal tage det roligt indtil du ikke længere ser dig selv som bare voksen fordi du måske tænker mere klart end andre som er ældre.. det siger mere om dem, end om dig. og i behøver jo heller ikke blive gift fordi andre i kender er det

jeg håber i tager den mest rigtige beslutning for jeres liv, for jeg tror på at det er mindst ligeså hårdt som det er dejligt at få en lille..

jeg er selv kun 19 år, og gift med min mand på 24 og jeg gør det meget klart for alle at jeg er stadig ung! det er meget vigtigt at holde fast i, uanset hvor brændende du ønsker noget andet

ønsker jer alt held og lykke fremover !

Anmeld

11. april 2012

.....

Talbutikken skriver:

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

I skal ikke sige at jeg ikke er voksen. Jeg har bare svært ved at beskrive hvordan jeg har det, og det bliver vist noget være sjusk det her.

Tak for det i har skrevet. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre! Tanken om et barn fylder så meget.

Et barn skal absolut ikke være en ups'er! Det er jeg 100 % enig i!

Anmeld

11. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

I skal ikke sige at jeg ikke er voksen. Jeg har bare svært ved at beskrive hvordan jeg har det, og det bliver vist noget være sjusk det her.

Tak for det i har skrevet. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre! Tanken om et barn fylder så meget.

Et barn skal absolut ikke være en ups'er! Det er jeg 100 % enig i!

hvis det er det vi mener, så jo så skal vi sige at VI ikke ser dig som værende voksen, men blot har et ønske om at være voksen, vi har dine indlæg og det du skriver til at danne os et indtryk, og det indtryk fortæller vi dig, fordi du selv har valgt at oprette et emne om at du gerne vil være mor, og i det at blive mor ligger der altså flere aspekter end 'bare' ønsket om det. ingen af os siger det jo for at nedgøre dig eller træde på dig, men udelukkende for at give dig vores syn på sagen

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Man kan bare ikke dømme på det der er blevet skrevet herinde!

Jeg ved jeg nok skal få uddannelse og det hele først! Men hvor er drømmen om et barn dog stort! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!

Anmeld

11. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Man kan bare ikke dømme på det der er blevet skrevet herinde!

Jeg ved jeg nok skal få uddannelse og det hele først! Men hvor er drømmen om et barn dog stort! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!

vi dømmer dig heller ikke, vi giver dig bare vores syn på sagen, der er stor forskel.. ingen af os har sagt at du er dum osv, vi har blot sagt at det nok ville være smart at vente

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Det er vi enige om! Det vil helt klart være smartest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.