Anonym skriver:
Jeg nyder tilværelsen som den er nu, men ønsker mig bare så inderligt et barn!
Jeg tror det er forskelligt fra person til person hvor voksen man er. Jeg har altid været meget moden af min alder. Når jeg er sammen med nogle på 25, tager jeg faktisk tit mig selv i, at jeg faktisk tænker mere logisk end dem, og tænker mere voksent og modent! Det er forskelligt fra individ til individ!
er fuldstændig enig med de andre !
når du skriver det på den her måde er det jo ikke fordi du er voksen, men bare at du har et brændende ønske om at blive det !
synes bestemt du skal tage det roligt indtil du ikke længere ser dig selv som bare voksen fordi du måske tænker mere klart end andre som er ældre.. det siger mere om dem, end om dig. og i behøver jo heller ikke blive gift fordi andre i kender er det
jeg håber i tager den mest rigtige beslutning for jeres liv, for jeg tror på at det er mindst ligeså hårdt som det er dejligt at få en lille..
jeg er selv kun 19 år, og gift med min mand på 24 og jeg gør det meget klart for alle at jeg er stadig ung! det er meget vigtigt at holde fast i, uanset hvor brændende du ønsker noget andet
ønsker jer alt held og lykke fremover !
Anmeld