Jeg vil være mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Kan man godt blive gravid med kondom? Er der nogle af jer der evt. er blevet det?

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej alle!

Kan man godt blive gravid med kondom? Er der nogle af jer der evt. er blevet det?

Håber på svar

kondomer er noget af det sikriste beskyttelse der er..

det skal enten revne eller falde af eller sådan et eller andet for det kan lade sig gøre..

det lyder lidt som om du ønskr at blive gravid men fyren ikke ønsker det.. og hvis det er tilfældet så er det ikke ligefrem det smarteste valg!

så jeg beder dig: tænk dig nu godt om!

det er ikke lutter lagkage at få et barn og slet ikke hvis man ender som alene!

Anmeld

11. april 2012

132319

Hmm, jeg synes ikke lige din overskrift og indholdet passer ret godt sammen 

Hvis du (og din kæreste) gerne vil have et barn, kan I vel bare lade være med at bruge kondom?

Hvis du spørger fordi du vil vide om du kan blive gravid selvom I har brugt kondom, så må mit svar være at kondomer heldigvis er 99% sikre. Hvis I har beskyttet jer, er det vel fordi i hvert fald en af jer, ikke ønsker at du bliver gravid?

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg ønsker så inderligt at blive gravid, men er dog kun 18. Har været sammen med min kæreste i 1 år, men vi ved bare begge, at det skal være os!

Det virker så underligt at jeg har det sådan her. Jeg kan bare ikke andet end at tænke på at få et barn! Det er så stort et ønske!

Anmeld

11. april 2012

132319

Anonym skriver:

Jeg ønsker så inderligt at blive gravid, men er dog kun 18. Har været sammen med min kæreste i 1 år, men vi ved bare begge, at det skal være os!

Det virker så underligt at jeg har det sådan her. Jeg kan bare ikke andet end at tænke på at få et barn! Det er så stort et ønske!

Men så er det jo nok en idé lige at tale med ham om det først.

Jeg har selv prøvet at få et barn mod en mands ønske (Dog fuldstændig uplanlagt).

Jeg elsker mit barn men det kan ikke anbefales og det er den mest egoistiske og ondeste handling jeg har gjort overfor et andet menneske. Han er glad for vores søn den dag men set i bagspejlet, så stillede jeg ham i en magtesløs situation hvor han intet kunne stille op og er der bare ingen mennesker der fortjener.

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hvis ikke din kæreste er enige med dig, så LAD VÆRE!

du må ikke bedrage ham, det ender ikke godt..

og du er kun 18 år, der sker ikke noget ved at vente lidt...

din ungdom slutter når du får et barn, ikke flere smøger, ikke mere druk, ikke flere fridage, ikke mere fest..

ALTID have en lille en på armen, vennerne forsvinder og går det ikke med dig og kæresten så står du der alene med en lille.. det er hårdt som bare pokker!!!

så tænk dig nu om!

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Rolig nu! Jeg står ikke og siger jeg vil bedrage ham!

Min kæreste og jeg var enige om lige fra vi startede med at dyrke sex, at hvis jeg blev gravid, så står vi sammen om det barn. Vi har snakket om det mange gange, og vi er fuldstændig enige! Jeg vil derfor overhovedet ikke ende som alene mor.

Da vi begge er kristne går vi ikke til fester, drikker ikke, ryger ikke osv. Vi kommer sammen med en masse andre unge der er fra 18 - 24, hvor de fleste også er gift allerede.

Jeg ønsker bare at blive voksen. Når jeg ikke drikker, ryger og laver alt det unge på min alder gør, ja så vil jeg faktisk bare gerne være voksen. Især fordi min kæreste er 21!

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Men så er det jo nok en idé lige at tale med ham om det først.

Jeg har selv prøvet at få et barn mod en mands ønske (Dog fuldstændig uplanlagt).

Jeg elsker mit barn men det kan ikke anbefales og det er den mest egoistiske og ondeste handling jeg har gjort overfor et andet menneske. Han er glad for vores søn den dag men set i bagspejlet, så stillede jeg ham i en magtesløs situation hvor han intet kunne stille op og er der bare ingen mennesker der fortjener.

Hvis du fik et barn mod din mands ønske, og det var uplanlagt, så kunne du da ikke gøre noget ved det? Det var da ikke din skyld så.

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Rolig nu! Jeg står ikke og siger jeg vil bedrage ham!

Min kæreste og jeg var enige om lige fra vi startede med at dyrke sex, at hvis jeg blev gravid, så står vi sammen om det barn. Vi har snakket om det mange gange, og vi er fuldstændig enige! Jeg vil derfor overhovedet ikke ende som alene mor.

Da vi begge er kristne går vi ikke til fester, drikker ikke, ryger ikke osv. Vi kommer sammen med en masse andre unge der er fra 18 - 24, hvor de fleste også er gift allerede.

Jeg ønsker bare at blive voksen. Når jeg ikke drikker, ryger og laver alt det unge på min alder gør, ja så vil jeg faktisk bare gerne være voksen. Især fordi min kæreste er 21!

men hvorfor blive voksen så hurtig??
Du har hele livet foran dig endnu..

og som 21 årig er man bestemt heller ikke voksen.. jeg er godt på vej mod de 23 og vil da ikke kalde mig direkte voksen.. jo jeg har et ansvar som jeg varetager, men når han ikke er hjemme, så er jeg altså ung og tager ud og morer mig på cafe'er med veninderne eller med rødvin i sofaen med min kæreste..

Anmeld

11. april 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

skiv lige til mig privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.