Anonym skriver:
Skriver som ano, da jeg faktisk skammer mig rigtig meget over al det her..
jeg var blevet uønsket gravid, og fandt ud a det da jeg skulle teste inden jeg skalle ha lagt spiral.. så allerede der var det jo ikke planlagt al for godt overhoved..
jeg blev scannet og var faktisk allerede 7 uger henne.. utroligt..
siden jeg fandt ud a det har jeg været så syg og dårlig, mere end jeg husker jeg var med den første (som er født i maj 2011) jeg har ondt i og på maven.. og ondt indeni, jeg føler ikke jeg ønsker dette barn og føler ikke jeg fortjener det overhoved 
efter rigtig meget overvejelse frem og tilbage er vi kommet frem til at det ikke skal være lige nu. og vi derfor vil igennem en abort, (hvilker jeg er totalt bange for, men nu er det besluttet)
jo mere snak der har været om abort eller ikke abort, jo mindre har jeg elsket det indeni mig..
jeg er 10 uger +? un og aborten bliver i næste uge, skal til undersøgelse på fredag..
vil enlig ikke noget med mit indlæg, hare bare brug for at komme ud med det.. ønsker ikke at få afvide jeg er egoistisk el. lign. for det ved jeg allerede godt.. ku måske være rart hvid der er andre der har valgt en kirugisk abort der kunne fortælle lidt om det, berolige mig lidt måske?
tak for du læste med