min uønskede graviditet bliver en abort.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

FruK

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvor er det rart at høre man ikke er alene om det..

jeg føler det lidt som et tabu da jeg altid har afskyet af folk bare har fået abort istedet for at beskytte sig.. og så gør jeg det selv (istore  træk)

jeg håber også at kunne tage det i stiv arm, men tvivler lidt.. jeg er på en måde meget glad for at være så langt henne før beslutningen er taget, så så ved man der kun er 14 dage af tage og rykke på.. og ikke en hel måned eller halvanden før det skal ske..

jeg er glad for tilbudet om at kunne/måtte skrive til dig. lige nu er jeg maget rolig om det, har godt nok mange tanker.. men håber det bliver nemmere at accepterer i mit hoved på fredag når man kommer til undersøgelsen og får et lidt bedre indblik i det..

Tak for svaret..

jeg havde det på samme måde og har altid sagt at jeg ALDRIG skulle have en abort, men nogengange er man bare ikke herre over hvad der sker, og i nogens tilfælde, inkl mit eget, der var abort bare bedre end at bringe barnet til verden..

men om du havde taget beslutningen nu eller for en måned siden, så havde behandlingstiden været den samme.. du får ikke lov at gå en måned inden de fjerner det heldigvis..

husk endelig at spørge personalet til undersøgelsen.. stil dem alle de spørgsmål du kan komme i tanker om.. det glemte jeg i farten, og jeg sad bagefter med en masse spørgsmål som jeg ikke kunne få svar på..

og du er meget velkommen til at skrive

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Du skal sgu ha et klap på skuleren at du stå inde for at der ikke er tid til en baby er flot. Så skid hul i hvad andre siger og tænker.. herfra at du kommer godt igennem det..

Tusind tusind TAk

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg havde det på samme måde og har altid sagt at jeg ALDRIG skulle have en abort, men nogengange er man bare ikke herre over hvad der sker, og i nogens tilfælde, inkl mit eget, der var abort bare bedre end at bringe barnet til verden..

men om du havde taget beslutningen nu eller for en måned siden, så havde behandlingstiden været den samme.. du får ikke lov at gå en måned inden de fjerner det heldigvis..

husk endelig at spørge personalet til undersøgelsen.. stil dem alle de spørgsmål du kan komme i tanker om.. det glemte jeg i farten, og jeg sad bagefter med en masse spørgsmål som jeg ikke kunne få svar på..

og du er meget velkommen til at skrive

Tusind mange tak..

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Du træffer den helt rigtige beslutning for dig. Og du er ikke egoistisk! Du træffer den bedste beslutning for dig og din familie.

Og jeg tager hatten af for dig! Hvis jeg selv blev gravid nu, ville jeg ikke få en abort. Kun fordi, det vile være et for svært valg at træffe. Men det ville være så forkert af mig, ikke at få en abort!

Et stort knus herfra, og håber at det hele går hurtigt og smertefrit

Tak .. ja jeg håber også det bliver så smertefrit som muligt, og at jeg er hurtigt over på den anden side..

på mange måder hjælper det at åbne hjertet herinde..

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Tusind tak.. hvor er det rart at kunne smile over så sød en tilbage besked..

jeg kan kun sætte mig ind i hvor svær en beslutning det må have været for jer.. det er absolut ikke nemt..

men jeg er glad for dem der vælger at tage ansvaret istedet for bare at "spytte" børn ud som min egen mor har gjordt det..

min mor har 7 som alle lider af omsorgssvigt fordi hun ikke har haft tid og overskud til os..

så jeg sætter meget stort pris på man gør det man føler for, især når det er så svær en beslutning..

endnu engang et  til jer!

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Tak .. ja jeg håber også det bliver så smertefrit som muligt, og at jeg er hurtigt over på den anden side..

på mange måder hjælper det at åbne hjertet herinde..

Ja, det hjælper tit at få åbnet op

Skriv endelig, hvis du har brug for det.

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg kan kun sætte mig ind i hvor svær en beslutning det må have været for jer.. det er absolut ikke nemt..

men jeg er glad for dem der vælger at tage ansvaret istedet for bare at "spytte" børn ud som min egen mor har gjordt det..

min mor har 7 som alle lider af omsorgssvigt fordi hun ikke har haft tid og overskud til os..

så jeg sætter meget stort pris på man gør det man føler for, især når det er så svær en beslutning..

endnu engang et  til jer!

tak..

ja, det er også lidt det billed at min selv jeg ikke vil se, bare at 'spytte' børn ud 'bare fordi'

men ja beslutningen har været møg svær at tage..

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, det hjælper tit at få åbnet op

Skriv endelig, hvis du har brug for det.

ja, & Tusind tak !

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

tak..

ja, det er også lidt det billed at min selv jeg ikke vil se, bare at 'spytte' børn ud 'bare fordi'

men ja beslutningen har været møg svær at tage..

det tror jeg gerne..!

jeg har ingen erfaring med abort så jeg kan ikke hjælpe og råde dig, men trods vi ikke kender hinanden vil jeg gerne være der og "lytte" til hvis du trænger til det..

ved godt du er anonym her men du kan jo se hvem jeg er og kontakte mig privat hvis du får lyst og behov..

rigtig rigtig meget held og lykke  håber det bliver hurtig og nemt overstået og du kommer hurtigt videre i livet!

det føler jeg du fortjæner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.