Anonym skriver:
Hvor er det rart at høre man ikke er alene om det..
jeg føler det lidt som et tabu da jeg altid har afskyet af folk bare har fået abort istedet for at beskytte sig.. og så gør jeg det selv (istore træk)
jeg håber også at kunne tage det i stiv arm, men tvivler lidt.. jeg er på en måde meget glad for at være så langt henne før beslutningen er taget, så så ved man der kun er 14 dage af tage og rykke på.. og ikke en hel måned eller halvanden før det skal ske..
jeg er glad for tilbudet om at kunne/måtte skrive til dig. lige nu er jeg maget rolig om det, har godt nok mange tanker.. men håber det bliver nemmere at accepterer i mit hoved på fredag når man kommer til undersøgelsen og får et lidt bedre indblik i det..
Tak for svaret..
jeg havde det på samme måde og har altid sagt at jeg ALDRIG skulle have en abort, men nogengange er man bare ikke herre over hvad der sker, og i nogens tilfælde, inkl mit eget, der var abort bare bedre end at bringe barnet til verden..
men om du havde taget beslutningen nu eller for en måned siden, så havde behandlingstiden været den samme.. du får ikke lov at gå en måned inden de fjerner det heldigvis..
husk endelig at spørge personalet til undersøgelsen.. stil dem alle de spørgsmål du kan komme i tanker om.. det glemte jeg i farten, og jeg sad bagefter med en masse spørgsmål som jeg ikke kunne få svar på..
og du er meget velkommen til at skrive
Anmeld