Det er ikke det mindste egoistisk af dig..
Det ville være værre hvis du satte et barn i verden du på ingen måde ønsker...
Jeg har fået kirugisk abort og kom til en forundersøgelse hvor vi kort snakkede og jeg fik lavet GU.
Få dage senere havde jeg fået en tid til aborten. Jeg mødte op og blev fulgt ind på en stue hvor jeg kunne skifte til det tøj jeg skulle have på under indgrebet. Jeg gik derefter ind og lagde mig på briksen, med benene op i bøjlerne. Der kom nogle mennesker ind, bl.a. en dame der satte en maske over min mund, og bad mig tælle til 10. Jeg nåede til 7 og så var jeg væk.
Jeg vågnede derefter på opvågningsstue med andre der havde fået foretaget abort. Jeg fik lidt vand at drikke og blev spurgt hvordan jeg havde det. Derefter tog jeg tøj på og blev kørt hjem, hvor jeg ikke måtte være alene det første døgn.
Jeg havde lidt ondt i maven, men det var det.
Det påvirker mere psyken og det er det slemme ved en abort, ikke selve indgrebet, så det skal du så absolut ikke frygte. Grunden til at det var hårdt for mig, var at jeg ønskede barnet, men vidste jeg var for ung og ikke havde den rigtige støtte omkring mig, jeg gjorde det for barnets skyld...
Anmeld