Sloggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Ork ja.. Jeg skal jo alligevel ikke bruge den foreløbigt

Nu kommer jeg nok bare ikke ud på din egn sådan lige, men ellers kan jeg da smide den ind i BB så du kan hente den derinde, hvis du kommer til staden en gang?!

Ja eller jeg kunne flytte min fede røv ud til dig efter den De er jo mig der skal låne

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Tynen

Jamen det er helt op til dig

"Jeg går jo bare hjemme", så du siger bare til..

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jamen det er helt op til dig

"Jeg går jo bare hjemme", så du siger bare til..

ja jeg går jo også bare hjemme Tror godt den lille clio lige kan klare en tur ud til dig

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

ja jeg går jo også bare hjemme Tror godt den lille clio lige kan klare en tur ud til dig

Jamen ellers kan det være jeg crasher hos mine forældre den dag du vil hente den.. Så skal du da kun til Viborg.

Du siger bare når du vil have den, så kan vi nemt få det ordnet

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jamen ellers kan det være jeg crasher hos mine forældre den dag du vil hente den.. Så skal du da kun til Viborg.

Du siger bare når du vil have den, så kan vi nemt få det ordnet

Hmm hurtigest muligt for som sagt så vil jeg prøve om det kan give mindre luft i maven på tøsen. Så du siger bare til så er jeg på pletten

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Hmm.. Altså lige imorgen er vi jo (Desværre) til tamtam hos svigerforældrene, men ellers er jeg ledig søndag og mandag?

Skal vi ikke bare mødes i Viborg så?
Det er næsten træls at du skal køre helt til Mønneren´ medmindre du har en skjult fetisch for kalkgruberne..

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Hmm.. Altså lige imorgen er vi jo (Desværre) til tamtam hos svigerforældrene, men ellers er jeg ledig søndag og mandag?

Skal vi ikke bare mødes i Viborg så?
Det er næsten træls at du skal køre helt til Mønneren´ medmindre du har en skjult fetisch for kalkgruberne..

Ej har jeg sku ikke ligedu. Men jo det kan vi da godt. Men så kan vi lige så godt vente til tirsdag så butikkerne har åben så kan jeg jo lige handle noget tøj til tøsen. Hvis det er ok med dig?

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Ej har jeg sku ikke ligedu. Men jo det kan vi da godt. Men så kan vi lige så godt vente til tirsdag så butikkerne har åben så kan jeg jo lige handle noget tøj til tøsen. Hvis det er ok med dig?

Jamen det er cool... Men øhm.. Kan du ikke lige skrive til mig herinde om mandagen så.
Jeg KAN bare ikke huske sådan noget

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Ha ha jo hvis jeg husker det. Du ved ammehjerne. Hvad er din undskyldning??

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Ha ha jo hvis jeg husker det. Du ved ammehjerne. Hvad er din undskyldning??

Jamen min ammehjerne fra sidst er stadig ikke gået over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.