Sloggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Joan ( Smallie )

Jeg kan huske du havde en bryst pumpe til salg Har du solgt den??
Hvis ikke kunne jeg vist godt at tænke mig at købe den.

Håber i er ved at være oven på men det bræksyge

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Loggidut

uh, det er nok hundrede år og syv somre siden den fik ben at gå på...sorry ven, den er solgt!

men jeg kan varmt anbefale den fra babysam...bum bum, hvad hed den nu?
aj når jeg kommer i tanke om det, så giver jeg lige lyd

Anmeld

9. april 2009

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg kan huske du havde en bryst pumpe til salg Har du solgt den??
Hvis ikke kunne jeg vist godt at tænke mig at købe den.

Håber i er ved at være oven på men det bræksyge

Joan

Joan hvis du er medlem af falck eller Danmark kan du låne eller leje (er ikke helt sikker) der. Det er vist noget billigere...

Anmeld

9. april 2009

linemus

Jeg har en (skal bare lige finde den først). Hånd-dreven. Fra Pigeon. Kun brugt et par gange. Var det noget?

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Jeg har en (skal bare lige finde den først). Hånd-dreven. Fra Pigeon. Kun brugt et par gange. Var det noget?

Hånd dreven hvad vil det sige?? Jeg har ikke en skid forstand på det for med Niels kunne jeg malke ud i hånden men det er sku ikke helt så nemt den her gang.
Joan

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Jeg har da en elektrisk du må låne, hvis det er ?!
Den er aldrig brugt, men ved jo ikke om jeg kommer til det her 2. gang.

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jeg har da en elektrisk du må låne, hvis det er ?!
Den er aldrig brugt, men ved jo ikke om jeg kommer til det her 2. gang.

Jamen det vil jeg da meget gerne. Men er du sikker??

Joan

Anmeld

10. april 2009

linemus

Hånd dreven hvad vil det sige?? Jeg har ikke en skid forstand på det for med Niels kunne jeg malke ud i hånden men det er sku ikke helt så nemt den her gang.
Joan

Hånddreven = sådan en pumpe man trykker på med hånden. Men det er da super, hvis du kan låne Tynens. En elektrisk skulle være nemmere, har jeg hørt.

Hvorfor skal du til at malke ud?

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Jamen det vil jeg da meget gerne. Men er du sikker??

Joan

Ork ja.. Jeg skal jo alligevel ikke bruge den foreløbigt

Nu kommer jeg nok bare ikke ud på din egn sådan lige, men ellers kan jeg da smide den ind i BB så du kan hente den derinde, hvis du kommer til staden en gang?!

Anmeld

10. april 2009

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Hånddreven = sådan en pumpe man trykker på med hånden. Men det er da super, hvis du kan låne Tynens. En elektrisk skulle være nemmere, har jeg hørt.

Hvorfor skal du til at malke ud?

Jah jeg vil prøve at give tøsen mm på flaske for at se om ikke det kan minske alt det luft hun har i maven.
Jeg bruger jo suttebrikker og hun har bare så meget luft i maven at hun har svært ved at sove for det. Hun sover ikke rigtig til middag eller mere end en time ad gangen om dagen og ca 2½ time om natten og det er sku ikke meget søven til mig. Nå men når hun ammer kan jeg høre hvr meget luft hun tager med ind så jeg tænkte at jeg da lige kunne prøve om ikke det kunne hjælpe på det.

Og så skal vi have barnedåb den 8 maj og der er det rart nok at det er en anden der kan give hende mad for jeg står selv for alt maden.

Og så trænger jeg snart til en kærste tur med manden og så ville det jo være rart nok de kunne give hende mad også.

Det var bare lige nogen af de grunde men mest for at se om hun får mindre luft i maven.

Og fordet så ikke skal være løgen så har jeg jo lige fået russer på besøg som også rigtig fucker hendes maven op Syntes satme det er tidlig tøsen er sku kun 6 uger. Er det nomalt??

Joan som vist bare skriver for at holde sig vågen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.