linemus skriver:
Hånddreven = sådan en pumpe man trykker på med hånden. Men det er da super, hvis du kan låne Tynens. En elektrisk skulle være nemmere, har jeg hørt.
Hvorfor skal du til at malke ud?
Jah jeg vil prøve at give tøsen mm på flaske for at se om ikke det kan minske alt det luft hun har i maven.
Jeg bruger jo suttebrikker og hun har bare så meget luft i maven at hun har svært ved at sove for det. Hun sover ikke rigtig til middag eller mere end en time ad gangen om dagen og ca 2½ time om natten og det er sku ikke meget søven til mig. Nå men når hun ammer kan jeg høre hvr meget luft hun tager med ind så jeg tænkte at jeg da lige kunne prøve om ikke det kunne hjælpe på det.
Og så skal vi have barnedåb den 8 maj og der er det rart nok at det er en anden der kan give hende mad for jeg står selv for alt maden.
Og så trænger jeg snart til en kærste tur med manden og så ville det jo være rart nok de kunne give hende mad også.
Det var bare lige nogen af de grunde men mest for at se om hun får mindre luft i maven.
Og fordet så ikke skal være løgen så har jeg jo lige fået russer på besøg som også rigtig fucker hendes maven op

Syntes satme det er tidlig tøsen er sku kun 6 uger. Er det nomalt??
Joan som vist bare skriver for at holde sig vågen
Anmeld