Vil SÅ gerne have en pige denne gang men hvordan ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

132319

Don't -Piger er nogle værre primadonnaer  Ej, spøg til side.

Der er mange påstande om at sædceller med arveanlæg til piger, kan leve et par døgn i kvinden, hvorimod de med arveanlæg til drenge, dør hurtigere.

Faktisk er det sådan at der er kommet en vis overtal af drenge efter diverse ægløsningsteste er kommet på markedet, da folk så har sex  når de har testet positiv for ægløsning -Så der er nu noget om snakken.

Da min datter blev til, havde vi sex præcis to dage før ægløsning og vupti ud kom en pige.

Da jeg blev gravid med min søn, har jeg ikke helt styr på hvornår jeg havde ægløsning men udfra termin havde vi sex dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

132319

3-4 dage før er i øvrigt for meget, da sædcellerne når at dø før ægløsning.

Anmeld

12. april 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Min mand og jeg har to dejlige drenge og er nu begyndt at snakke om nummer 3......og det kunne jo være helt fantastisk hvis det kunne blive en pige. (Her vil jeg lige gøre klart, at det også er helt fantastisk hvis det skulle blive en dejlig lille dreng  - igen )

Jeg har læst og læst om hvordan man kan fremme mulighederne for at blive gravid med en pige og den som oftest bliver gentaget er den hvor man skal være sammen 3-4 dage før ægløsning da det giver pigesædcellerne størst chance for at nå frem. Men Hvordan ved man at nu er der ca 3-4 dage før jeg har ægløsning ???? Er det ikke en fuldstændig umulig opgave at finde ud af ?

Håber nogle kan hjælpe også gerne med andre gode råd. Måske nogle har stået i samme situation.

der er andre der har været inde omkring dette, men..

det er sådan at "pige" sædceller vejer mere end drenge - og er derfor langsommere, til gængæld kan disse overleve 3-4 dage i mandens pung - og i kvindens krop.

"drenge" sædceller vejer mindre og er meget hurtigere end pigerne - men de kan kun overleve 1-2 dage i pungen (eller i kvindens krop)

så man kan jo også prøve at dyrke sex den dag hvor man har ægløsning og hvor manden så ikke har haft udløsning de sidste 3-4 dage, der der jo så i terioen så kun skulle være pige sædceller tilbage i pungen..

held og lykke med det

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar - vi må jo lade det komme an på en prøve - jeg har tænkt mig at gøre følgende:

Sexe 2-3 dage før ægløsning (har bare endnu ikke fundet ud af hvordan man finder den dag.....)

Missionær skulle være bedst idet sæden på den måde ikke kommer for langt op og det skulle give pigesædcellerne størst mulig chance for at nå frem.

Ingen orgasme da det igen giver pigesædcellerne størst chance for at overleve. 

ingen sex 3-4 dage før.

I følge den kinisiske kalender skulle det blive en pige hvis jeg blev gravid i maj, juni eller juli. Ikke fordi det er planlagt derefter men man kan jo ligeså godt prøve.

For noget tid siden blev jeg håndlæst og hun sagde at skulle vi få et barn mere ville det blive en pige.

Så hva pokker - nu sætter vi alle sejl ind 

Anmeld

13. april 2012

Alexander&Lærke

Jeg aner ikke havd vi gjore for at få en pige. Måske det at vi ikke sexet så meget og måske ramte der 3-4 før ægløsning??? En pige kom der efter at jeg faktisk havde givet lidt op. 

Nå men det jeg vil sige er at en af mine kollegaer fortalte at da de skulle have nr 3,  og også gerne ville have en pige efter 2 drenge, hvis man ville have en pige skulle man bare havde sex 11 dage efter mens, og det virkede for hende for en pige fik hun.

Anmeld

14. april 2012

Snuffler25

132319 skriver:

Don't -Piger er nogle værre primadonnaer  Ej, spøg til side.

Der er mange påstande om at sædceller med arveanlæg til piger, kan leve et par døgn i kvinden, hvorimod de med arveanlæg til drenge, dør hurtigere.

Faktisk er det sådan at der er kommet en vis overtal af drenge efter diverse ægløsningsteste er kommet på markedet, da folk så har sex  når de har testet positiv for ægløsning -Så der er nu noget om snakken.

Da min datter blev til, havde vi sex præcis to dage før ægløsning og vupti ud kom en pige.

Da jeg blev gravid med min søn, har jeg ikke helt styr på hvornår jeg havde ægløsning men udfra termin havde vi sex dagen efter

Jeg har hørt det samme som du med hurtige svømmere på ægløsningsdag.

Kommer til at tænke på - hvad hvis man både har haft sex 3 dage før positiv æl test og 1 dag før positiv ÆL test og dagen efter ÆL positiv test?

Hvad er der mon så mest chance for? Altså hvis man gør det både før og efter fx?

Nogen der ved det? :-)

Anmeld

14. april 2012

Rikkeas

Hmm, mange skriver, at de er blevet gravid med piger 2-3 dage før ÆL.. Men.. Jeg blev gravid 5 dage efter min menses sluttede - og fik en pige.. Hmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.