Vil SÅ gerne have en pige denne gang men hvordan ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.504 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har to dejlige drenge og er nu begyndt at snakke om nummer 3......og det kunne jo være helt fantastisk hvis det kunne blive en pige. (Her vil jeg lige gøre klart, at det også er helt fantastisk hvis det skulle blive en dejlig lille dreng  - igen )

Jeg har læst og læst om hvordan man kan fremme mulighederne for at blive gravid med en pige og den som oftest bliver gentaget er den hvor man skal være sammen 3-4 dage før ægløsning da det giver pigesædcellerne størst chance for at nå frem. Men Hvordan ved man at nu er der ca 3-4 dage før jeg har ægløsning ???? Er det ikke en fuldstændig umulig opgave at finde ud af ?

Håber nogle kan hjælpe også gerne med andre gode råd. Måske nogle har stået i samme situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Trine89

jeg ville nok over nogle mdr., tage ÆL-test og se om hvornår æl ligger.. så vil du over nogle mdr kunne sige jamen det ligger 15. dagen fx. og så "ved" du jo at der skal sexes lidt mere på 11. og 12. dagen

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Min mand og jeg har to dejlige drenge og er nu begyndt at snakke om nummer 3......og det kunne jo være helt fantastisk hvis det kunne blive en pige. (Her vil jeg lige gøre klart, at det også er helt fantastisk hvis det skulle blive en dejlig lille dreng  - igen )

Jeg har læst og læst om hvordan man kan fremme mulighederne for at blive gravid med en pige og den som oftest bliver gentaget er den hvor man skal være sammen 3-4 dage før ægløsning da det giver pigesædcellerne størst chance for at nå frem. Men Hvordan ved man at nu er der ca 3-4 dage før jeg har ægløsning ???? Er det ikke en fuldstændig umulig opgave at finde ud af ?

Håber nogle kan hjælpe også gerne med andre gode råd. Måske nogle har stået i samme situation.

jeg tror ikke ligefrem du kan fremme chancerne for en pige, men jeg følger da lige med alligevel og ser om jeg kan blive klogere i det her

Anmeld

11. april 2012

Levi&LilysMor

Altså den sædcelle som er hurtigst vinder , men kunne da være smart hvis det virker , må jeg selv prøve når tiden kommer igen

Anmeld

11. april 2012

Pikku Myy

LevisMor skriver:

Altså den sædcelle som er hurtigst vinder , men kunne da være smart hvis det virker , må jeg selv prøve når tiden kommer igen

Jeg tror ideen er at X-sædceller (som vil resultere i en pige), overlever bedre end Y-sædceller, der tilgengæld er hurtigere (da de ikke vejer så meget). Derfor er teorien at man højner sandsynligheden for en pige, hvis man har sex inden ægløsningen, så man optimerer X-sædcellens vilkår

Til TS: Jeg ved ikke om teorien holder, men jeg ville gøre Trine89 foreslår. Til gengæld ved jeg ikke om du måske ikke samtidig vil mindske chancen for overhovedet at blive gravid...

Held og lykke!

Anmeld

11. april 2012

Gaia

Tror ligeså meget det afhæbger af hvor mange x sædceller og y sædceller din mands sæd indeholder..måske han har ivertal af y og så kan man sexe på nok så mange tider og følge nok så mange teorier. Hvis han har overvægt af y, er sandsynligheden for en dreng jo større. Men giv da teorierne et forsøg, hvem ved måske det virker 

Anmeld

11. april 2012

Muffinmus

hvis man vil give det et forsøg skal man jo først og fremmest have styr på sin ÆL, hvilke dag den fader, ca.

Når man så har fået det, har man sex inden ens æl test bliver helt positiv.....hvis man altoså bruger æl teste:-)

vi havde sex 1-3 dage før æl med begge vores piger(hende vi har og hende vi venter på nu)

Men ja, det er jo svært at ramme præcist, så man må jo bare prøve sig frem og så se hvad der dukker op af resultatet, som du selv siger er alle køn velkomne, men kan nu godt forstå i gerne vil give jeres drenge en lillesøster:-)

Anmeld

11. april 2012

Nattøs

Jeg tror ikke at man kan gøre noget som helst det er nok en gammel scrone 

Jeg venter en pige og kæresten har en dreng i forevejen, så tror det er en chance man må tag

Anmeld

11. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det der med 3-4 dage før ÆL virker ikke .. I hvert fald ikke her
Tror det er en skrøne ...  

Anmeld

11. april 2012

JH12

Jeg venter en pige..

Jeg ved ikke om det bare er tilfældigt eller om vores gøre måde havde noget at skulle have sagt..

Men fra jeg havde haft min sidst mens. talte vi ca. 14 dage frem.. 2-3 dage inden dag nr. 14 begyndte vi at havde sex 1-2 gange daglïgt, igen på dagen og de efterfølgende 2-3 dage.

Håber heldet er med jer, og at det bliver en lille pige næste gang  Kan godt forstå i gerne vil have en pige, når i i forvejen har 2 drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.