Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg synes også det er en rigtig god idé Du må også gerne sende en pb til mig hvis du har lyst til at dele dine tanker og følelser mht til babymaking og alt det der jo følger medd Hvor længe har I prøvet?
Jeg synes også det er en rigtig god idé
Du må også gerne sende en pb til mig hvis du har lyst til at dele dine tanker og følelser mht til babymaking og alt det der jo følger medd
Hvor længe har I prøvet?
Lyder godt. Det vil jeg lige gøre så!
Har kun været igang siden Januar hvor jeg smed mine mini piller, så det stadig ret nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariekiksen skriver: Hej piger. Jeg er ret ny herinde på siden og ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre.. Endnu... Men ville egentlig bare høre om her nogen som har lyst til at snakke sammen omkring hele projekt baby? Dele erfaringer, tanker, følelser, testninger og forhåbentlig ender det med vi alle bliver gravide Kærligst
Hej piger.
Jeg er ret ny herinde på siden og ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre.. Endnu... Men ville egentlig bare høre om her nogen som har lyst til at snakke sammen omkring hele projekt baby? Dele erfaringer, tanker, følelser, testninger og forhåbentlig ender det med vi alle bliver gravide
Kærligst
Lyder super fedt, ville være rart athave nogen at snakke med
Melanie-Marie92 skriver: Lyder super fedt, ville være rart athave nogen at snakke med
Sender dig et brev så
Jeg vil også gerne følges :O)
come2 skriver: Jeg vil også gerne følges :O)
Yaay hvor det hyggeligt ! Sender dig et brev !
Jeg vil også gerne være med.
Os mig.... :-)
Vi har forsøgt siden august, så synes godt nok det er ved at være svært nu.. Men dejligt hvis vi var en flok der kunne følges lidt og som du skriver dele tanker, frustrationer, glæder osv osv....
Laura
LauraL skriver: Os mig.... :-) Vi har forsøgt siden august, så synes godt nok det er ved at være svært nu.. Men dejligt hvis vi var en flok der kunne følges lidt og som du skriver dele tanker, frustrationer, glæder osv osv.... Laura
Sender dig et brev Laura
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg er også på .
Jeg er også på .
Sender dig et brev
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128