Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Mariekiksen

Hej piger.

Jeg er ret ny herinde på siden og ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre.. Endnu... Men ville egentlig bare høre om her nogen som har lyst til at snakke sammen omkring hele projekt baby? Dele erfaringer, tanker, følelser, testninger og forhåbentlig ender det med vi alle bliver gravide 

Kærligst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

AMtrier

Mariekiksen skriver:

Hej piger.

Jeg er ret ny herinde på siden og ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre.. Endnu... Men ville egentlig bare høre om her nogen som har lyst til at snakke sammen omkring hele projekt baby? Dele erfaringer, tanker, følelser, testninger og forhåbentlig ender det med vi alle bliver gravide 

Kærligst 

HEJ !

jeg synes det lyder som en rigtig god tanke du har
du er meget velkommen til at skrive til mig i hvert fald, jeg vil hellere end gerne tale om alt det der fylder vores hoveder mens vi venter på miraklet !

du kan evt. skrive dig på testlisterne hvor du kan se andre som har test dag omkring samme tid som dig

håber du finder dig godt til rette her inde. det er en fantastisk nyttig side ! og nogle super søde kvinder alle sammen

kram

Anmeld

10. april 2012

Mariekiksen

AMtrier skriver:

HEJ !

jeg synes det lyder som en rigtig god tanke du har
du er meget velkommen til at skrive til mig i hvert fald, jeg vil hellere end gerne tale om alt det der fylder vores hoveder mens vi venter på miraklet !

du kan evt. skrive dig på testlisterne hvor du kan se andre som har test dag omkring samme tid som dig

håber du finder dig godt til rette her inde. det er en fantastisk nyttig side ! og nogle super søde kvinder alle sammen

kram

Det lyder bare rigtigt godt. Jeg sender dig et brev afsted med det samme.

Vidste slet ikke der var test grupper. Må jeg vist få set nærmere på! 

Jeg er helt overrasket over der findes denne side. En hel ny verden har åbnet sig 

Anmeld

10. april 2012

AMtrier

Mariekiksen skriver:

Det lyder bare rigtigt godt. Jeg sender dig et brev afsted med det samme.

Vidste slet ikke der var test grupper. Må jeg vist få set nærmere på! 

Jeg er helt overrasket over der findes denne side. En hel ny verden har åbnet sig 

ja pas nu på du ikke bliver afhængig ligesom så mange af os andre hehe

det er i gruppen (prøver at blive gravid) der er dabatindlæg hvor du kan tilføje din test dag så er man ikke alene om spændingen !!

ser frem til brevet !

Anmeld

10. april 2012

Mariekiksen

AMtrier skriver:

ja pas nu på du ikke bliver afhængig ligesom så mange af os andre hehe

det er i gruppen (prøver at blive gravid) der er dabatindlæg hvor du kan tilføje din test dag så er man ikke alene om spændingen !!

ser frem til brevet !

Det vist allerede for sent.. Haha 

Super, tusind tak. Jeg vil checke det ud. Spændende! 

Brevet er sendt afsted 

Anmeld

10. april 2012

Klokkeblomst88

Mariekiksen skriver:

Hej piger.

Kærligst 

Mariekiksen, det er da virkelig en god ide. Kunne være rart at snakke lidt mere personligt om de tanker, som man nu har omkring projekt baby

Anmeld

10. april 2012

Mariekiksen

Klokkeblomst88 skriver:

Mariekiksen, det er da virkelig en god ide. Kunne være rart at snakke lidt mere personligt om de tanker, som man nu har omkring projekt baby

Ja nemlig. Lige mine tanker. Jeg sender dig et brev 

Anmeld

10. april 2012

Klokkeblomst88

Mariekiksen skriver:

Ja nemlig. Lige mine tanker. Jeg sender dig et brev 

Lyder dejligt, det vil jeg glæde mig til

Anmeld

10. april 2012

Line8700

Jamen du er da helt klart velkommen til at skrive til mig. Er også rimelig ny herinde. Så kunne da være rart at have en "buddy" man kunne læne sig op ad.

Anmeld

11. april 2012

M&N

Jeg synes også det er en rigtig god idé 

Du må også gerne sende en pb til mig hvis du har lyst til at dele dine tanker og følelser mht til babymaking og alt det der jo følger medd 

Hvor længe har I prøvet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.