Barnevogn... !!!!
Den er købt brugt og den er langt fra noget jeg ville have valgt hvis det ikke var fordi vi stod en uge før termin og tænkte "Shit, vi har da ikke nogen barnevogn" og så var der nogen i min mands familie der havde en POSTKASSE RØD én vi kunne købe hurtigt og billigt.
Men.. så er det jo at tiden måske snart er inde til at vi kan få en klapvogn, men jeg er ret så grøn på det her område..
Kunne godt tænke mig en vogn min datter også kan ligge ned og sove i.. er det så en "kombi vogn" jeg leder efter?
og vil i være så søde at anbefale nogen?
Vi har en teutonia mistral s... Den har svingbare forhjul, der gør den helt fantastisk let at køre med... Hvis man skal køre i terræn, skal man bare vende styret, så de store "faste" hjul kommer forrest, så kan den køre stort set overalt.... Selve kassen kan også vendes, så barnet kan sidde i læ, uanset hvordan styret står og hvilke hjul, der er forrest...
Ryggen kan lægges ned og kalechen trækkes godt ned, så der er en rigtig fin soveplads... Sidste store plus er den store dejlige kurv under vognen... Vi eeelsker vores klapvogn...
Men tag ud i en butik med stort udvalg og prøv at køre med alle vognene, så I kan mærke dem. Klap dem sammen og fold dem ud; det skal også være nemt, hvis man tit skal ha den med i bilen... Det gjorde vi, og faldt jo så for den eneste, der opfyldte alle vores krav...
Anmeld