Jeg hader min..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.433 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MomInTheMaking

Barnevogn... !!!! Den er købt brugt og den er langt fra noget jeg ville have valgt hvis det ikke var fordi vi stod en uge før termin og tænkte "Shit, vi har da ikke nogen barnevogn" og så var der nogen i min mands familie der havde en POSTKASSE RØD én vi kunne købe hurtigt og billigt.

Men.. så er det jo at tiden måske snart er inde til at vi kan få en klapvogn, men jeg er ret så grøn på det her område..

Kunne godt tænke mig en vogn min datter også kan ligge ned og sove i.. er det så en "kombi vogn" jeg leder efter?

og vil i være så søde at anbefale nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Chr-Hei

Mom In The Making skriver:

Barnevogn... !!!! Den er købt brugt og den er langt fra noget jeg ville have valgt hvis det ikke var fordi vi stod en uge før termin og tænkte "Shit, vi har da ikke nogen barnevogn" og så var der nogen i min mands familie der havde en POSTKASSE RØD én vi kunne købe hurtigt og billigt.

Men.. så er det jo at tiden måske snart er inde til at vi kan få en klapvogn, men jeg er ret så grøn på det her område..

Kunne godt tænke mig en vogn min datter også kan ligge ned og sove i.. er det så en "kombi vogn" jeg leder efter?

Vi har en basson baby klapvogn hvor man kan ligge ryggen ned så den lille kan ligge og sove i den, der er indbygget sele til den lille også.. Vi har haft meget glæde af den fra han var helt lille og til nu og er sikker på det vare ved længe endnu

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Chr-Hei skriver:

Vi har en basson baby klapvogn hvor man kan ligge ryggen ned så den lille kan ligge og sove i den, der er indbygget sele til den lille også.. Vi har haft meget glæde af den fra han var helt lille og til nu og er sikker på det vare ved længe endnu

Tak for svar.

Den vil jeg da lige tjekke ud. Lyder som om den kan/har det jeg leder efter.

Anmeld

10. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Vi har netop bestilt en Emmaljunga Nitro City

Anmeld

10. april 2012

SukkerDronning

Jeg har en Emmaljunga nitro city og jeg elsker den Man kan ligge ryggen helt ned og slå kalechen meget langt frem, så det danner en hule til sovning.

Min datter er også meget glad for den. Nogle gange køre jeg hende rundt indefor fordi hun skral griner og syntes det er sjovt, at den kan svinge (den har svingbar hjul) hehe

Varm anbefaling herfra.

vi kiggede på en brio happy, den så godt nok også lækker ud, men far ville have svingbar hjul, så det blev emmaljunga.

Anmeld

10. april 2012

Mivsen

sommerbarn<3 skriver:

Vi har netop bestilt en Emmaljunga Nitro City

Samme her

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

Ville eeeeelske en postkasserød vogn...

Anmeld

10. april 2012

blomst84

Emmaljunga nitro City !!! Den bedste vogn nogensinde

Anmeld

10. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mivsen skriver:

Samme her

Hvilken farve?

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Sirup skriver:

Jeg har en Emmaljunga nitro city og jeg elsker den Man kan ligge ryggen helt ned og slå kalechen meget langt frem, så det danner en hule til sovning.

Min datter er også meget glad for den. Nogle gange køre jeg hende rundt indefor fordi hun skral griner og syntes det er sjovt, at den kan svinge (den har svingbar hjul) hehe

Varm anbefaling herfra.

vi kiggede på en brio happy, den så godt nok også lækker ud, men far ville have svingbar hjul, så det blev emmaljunga.

Som sagt er jeg meget grøn på det her område, så.. hvad er fordelen ved Svingbare hjul? 

og tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.