Jeg hader min..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MomInTheMaking

ønskebarn74 skriver:

Ville eeeeelske en postkasserød vogn...

Du må  få den.. xD ej, men er SLET ikke til sådan nogen skrappe farver. hehe.. faktisk er jeg glad for at mit barn er fra oktober, for så er der ikke nogen der har kigget underligt når vi ALTID har regnslag på. hahaha...

Det er nu ellers en udemærket barnevogn.. (taler uden erfaring, men den kan det vihar skulle med den.) kan bare ikke med farven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Kamulla

Havde en Emmaljunga Nitro City.. lækker vogn 

den hule kallechen kan danne når min nysgerrige purk skulle sove, var bare PERFEKT..!! 

de svingbare hjul er max godt når man ikke har bil og går meget rundt.. dog mindre fedt hvis man altid er i skoven

den kan styres med 1 hånd, og er nem så man ikke skal vride styret mod jorden hver gang den skal drejes

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Kamulla skriver:

Havde en Emmaljunga Nitro City.. lækker vogn 

den hule kallechen kan danne når min nysgerrige purk skulle sove, var bare PERFEKT..!! 

de svingbare hjul er max godt når man ikke har bil og går meget rundt.. dog mindre fedt hvis man altid er i skoven

den kan styres med 1 hånd, og er nem så man ikke skal vride styret mod jorden hver gang den skal drejes

Bob bob..Vi bor faktisk i et ret "naurligt" område og går ofte ture i skoven osv. så er svingbare hjul måske ikke så smart.. men på den anden side, så kan man jo vel bare bruge barnevognen når man går de ture og så den anden når man skal i byen/på tur.

Hmm.. synes det er svært. Vil bare gerne have noget der kan køre på alt tærren.

Anmeld

10. april 2012

Kamulla

Mom In The Making skriver:

Bob bob..Vi bor faktisk i et ret "naurligt" område og går ofte ture i skoven osv. så er svingbare hjul måske ikke så smart.. men på den anden side, så kan man jo vel bare bruge barnevognen når man går de ture og så den anden når man skal i byen/på tur.

så kan du bare vælge en emmaljunga cerox istedet.. der er ikke svingbare hjul, men stadig samme overdel som på nitroen

Anmeld

10. april 2012

MomInTheMaking

Kamulla skriver:

så kan du bare vælge en emmaljunga cerox istedet.. der er ikke svingbare hjul, men stadig samme overdel som på nitroen

Fedt! Men hvordan er hjulene så? jeg synes der er en tendens for tiden med at hjulene er "hårde" og ikke rigtige dæk, hvis du forstår, og det forstår jeg slet ikke hvorfor..

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

mangl

Vi har lige i dag købt en scandia Copenhagen klapvogn. Den skal bruges til daglig.

Og så har vi købt en baby jogger som er til når vi skal i skov og strand eller andre steder hvor det ikke er lige til at gå.

Men jeg ville ikke selv købe en klapvogn med sving hjul for den er bedst til kun at køre bykørsel eller faktisk mere centre kørsel. da den ikke er god til brosten eller andre ujævne steder.

Anmeld

10. april 2012

Kamulla

Fedt! Men hvordan er hjulene så? jeg synes der er en tendens for tiden med at hjulene er "hårde" og ikke rigtige dæk, hvis du forstår, og det forstår jeg slet ikke hvorfor..

det er ikke luft hjul, men det er kun et pluds i min verden.. HADET når de punkterede.. og syntes ikke den er for hård at køre med (altså min nitro som også var uden lufthjul)

eks sådan en her (den sorte) ellers kan du vælge denne som er med luft hjul (combi billedet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2012

Mivsen

sommerbarn<3 skriver:

Hvilken farve?

Jeg ville godt ha haft i navy, men manden var ikke helt enig. Så det blev en helt almindelig, sort med hvid.
Hvad med dig?

Anmeld

11. april 2012

Brams

Barnevogn... !!!! Den er købt brugt og den er langt fra noget jeg ville have valgt hvis det ikke var fordi vi stod en uge før termin og tænkte "Shit, vi har da ikke nogen barnevogn" og så var der nogen i min mands familie der havde en POSTKASSE RØD én vi kunne købe hurtigt og billigt.

Men.. så er det jo at tiden måske snart er inde til at vi kan få en klapvogn, men jeg er ret så grøn på det her område..

Kunne godt tænke mig en vogn min datter også kan ligge ned og sove i.. er det så en "kombi vogn" jeg leder efter?

og vil i være så søde at anbefale nogen?

Vi har en Emmaljunga Cerox 2.0 og den er bare SÅ god, kan klart anbefales

Anmeld

11. april 2012

MomInTheMaking

Kamulla skriver:

det er ikke luft hjul, men det er kun et pluds i min verden.. HADET når de punkterede.. og syntes ikke den er for hård at køre med (altså min nitro som også var uden lufthjul)

eks sådan en her (den sorte) ellers kan du vælge denne som er med luft hjul (combi billedet)

Så fordelen er udelukkende at de ikke punktere? Der er lufthjul på vores og det fungere bare rigtig godt når man skal i skoven, prøvede at køre med en venindes der havde de ""hårde" hjul og den fungerede altså ikke på skovbund. (de bor så også i byen.)

Men tusind tak for hjælpen i hvert fald, nu er jeg da blevet lidt klogere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.