Rygestop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Tusind tak for alle de fantastiske svar !!!  i har helt sikkert givet mig blod på tanden til at stoppe FOR MIN EGEN OG BABYS skyld

fra nu af står den på kold tyrker, for det lyder godnok til det er den eneste mulighed der virker

Way to go. 

Dit lille spir har brug for alr det gode du kan give, og det kan jo ikke sortere de dårlige ting fra. Det 'indtager' jo alt hva du gør, og det går jo ud over lunger, hjerte, knogler, blod og resten. På godt og ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Way to go. 

Dit lille spir har brug for alr det gode du kan give, og det kan jo ikke sortere de dårlige ting fra. Det 'indtager' jo alt hva du gør, og det går jo ud over lunger, hjerte, knogler, blod og resten. På godt og ondt. 

lige præcis

jeg føler mig rigtig godt motiveret og har en god fornemmelse lige nu og cigaretter erder ikke flere af så nu er det bare slut prut finale

Anmeld

12. april 2012

Camillos

Darling<3 skriver:

Du skal kun stoppe med at ryge fordi du vil - ikke fordi andre forlanger det af dig!!

Jeg stoppede med at ryge i 6 uger men er desværre faldet i igen - er 28 uger henne , jeg bliver spurgt hver dag om hvornår jeg stopper og det gør det kun sværere at se en ende på min rygning

og man får så fandens dårlig samvittighed . For nogle er det så nemt at stoppe,, ! De 4 første graviditeter jeg har haft er jeg stoppet fra dag 1.. men har aborteret alle gangene. Nu er jeg gravid igen, jeg turde ikke tro på det, så nu ryger jeg. Er gået fra 20 til 5 om dagen. Kollegaer banker mig også så nådesløst i hovedet, og siger jeg fortjener tæsk.. Men de render heller ikke rundt med alle mine bekymringer og Diverse. 

Anmeld

12. april 2012

JH12

Du skal kun stoppe hvis du virkelig vil, og ikke bare fordi du er gravid eller fordi andre siger det.. For så bliver det umuligt..

Men indstil dig selv på det, og find en dato en måned ude i fremtiden.. også stop der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.