Hey...
Jeg er 20 min mand 28 og sammen har vi Daniella på 1½ år...
Da jeg fandt ud af at jeg var gravid havde jeg kun kendt min mand i ca. 2½ månede og det var ham jeg var gravid med, og jeg var ca. 8 uger henne mener jeg...
Vi fødte så Daniella 3 MÅNEDER for tidligt hvilket jo var noget af en opgave, men tros det klaret vi det udover alle forventninger og blev ros´et til skygerne...
Ikke nok med det var og er min mand igang med en uddannelse oven i alt det der nu engang har været vi var indlagt de første 2-3 måneder af hendes liv, og derefter har vi været rigtig meget ind og ud, vi var mere indlagt end hjemme...
vi stod midt i alt dette rod og var igang med at køre en sag med advokat og det hele, og alle venner var lige pludselig fortid, men det gjorde os blot stærker alt den modgang, den dag idag er vi stadig sammen og lykkelig, jo vist vi kan have skænderrier så taget det letter men vi er fuldstændige lykkelige og nyder hvert øjeblik af det at være forældre...
jeg skal til jan. begynde at tag min uddannelse som teknisk designer og jeg føler at nu hvor jeg har en lille pige så har jeg større grund til gennemføren den da der lige pludselig er en der ser op til mig, så nu bræænder jeg virklig for det som aldrig før...
Knus Stina
Anmeld