Anonym skriver:
Er lige anno da jeg ikke gider indlægget kan Googles.
Har 2 drenge , tvillinger på snart 11 år. De har altid trives og været 2 nemme drenge uden store problemer. Har altid fået ros for 2 sunde velfungerende og meget opdragne børn.
Men lige nu er jeg ski i tvivl om hvor godt vi egenlig har gjordt vores arbejde. T har været igennem en periode hvor han ikke trives i skolen, og skiftede derfor klasse. Han trives nu rimelig godt, han har dog nogle vanskeligheder som vi p.t går på sygehuset med ( hos psykolog ) o har altid været et nemt og tilpas barn, men i øjeblikket trives han bare ikke helt. Han er ofte ked af det efter skolen, virker ikke helt glad længere.
Vi har som familie været igennem nogle hårde år. Lillebror som kom til verden men bare skreg og var syg konstant. Mor der går med kroniske smerter. T som slet ikke trives på daværende tidspunkt.
Tror o har betalt prisen og dette kommer til udtryk nu

Åh hvor jeg virkelig føler mig mislykket som mor lige nu. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage til alt var godt. Hvor mine smerter var væk og ungerne trives.
Øv øv syntes det er barsk og se i øjnene, at ungerne har betalt prisen for det vi voksne skulle have styr på.
Søde dig allerførst et stort kram 
Jeg tror godt at jeg ved hvordan du har det. Jeg er selv en mor med kroniske smerter som jeg kæmper med døgnet rundt og det er svært at være den perfekte mor og være der 100 % hele tiden når man har kroniske smerter. Min datter er sensitiv og har derfor også nogle særlige behov.
Jeg ved godt hvordan det er at se på det hele og bare føle "jeg gør det ikke godt nok". Men ved du hvad det gør du. Du er der ikke 100 % hele tiden nej, men det er de raske mødre ski heller ikke. Og ved du hvad det forstår børn også godt. Jeg er vokset op med en kronisk syg mor, som ikke kunne det samme som alle andre. Jeg husker ikke at jeg har tænkt at det var træls at hun ikke havde kræfterne til mig hele tiden. Ikke særlig mange gange jeg har tænkt det i alt fald. Men jeg husker alle hendes gode dage og hvordan hun smilede og sang for mig osv osv.
Dine børn elsker dig betingelsløst og det gør de fordi du er deres MOR og dermed den bedste i hele verden. Du må aldrig narre dig selv til at tro at en eller anden LORTESYGDOM kan ændre på det eller gøre dig til en dårligere mor.
Du skulle hellere være stolt over at du står op hver morgen og kæmper videre på trods af dine smerter og stadig formår at tage dig af dine børn og være kærlig og nærværende (det meste af tiden) på trods af alt det du har at kæmpe med. Tænk hellere på hvor stærk du er.
Hvis du ønsker at dine børn ikke skal "betale prisen for din sygdom og de svære ting der er sket", så skal du tænke på ikke at lade sygdommen tage fokus. Nyd de gode dage og vær taknemmelig og glad sammen med dine børn når du kan. Vær afklaret med når du ikke kan og forklar dem kort og uden at køre rundt i det at lige i dag/lige nu har du ikke så mange kræfter, men du skal nok være super mor igen senere.
Det er ikke din skyld at der skete de svære ting, at lillebror skreg hele tiden eller at dine børn måske ikke trives optimalt lige nu. Det er sådan noget som kan ske i alle familier. Håber på det bedste for jer
DU ER GOD NOK SUPER MOR