Er lige anno da jeg ikke gider indlægget kan Googles.
Har 2 drenge , tvillinger på snart 11 år. De har altid trives og været 2 nemme drenge uden store problemer. Har altid fået ros for 2 sunde velfungerende og meget opdragne børn.
Men lige nu er jeg ski i tvivl om hvor godt vi egenlig har gjordt vores arbejde. T har været igennem en periode hvor han ikke trives i skolen, og skiftede derfor klasse. Han trives nu rimelig godt, han har dog nogle vanskeligheder som vi p.t går på sygehuset med ( hos psykolog ) o har altid været et nemt og tilpas barn, men i øjeblikket trives han bare ikke helt. Han er ofte ked af det efter skolen, virker ikke helt glad længere.
Vi har som familie været igennem nogle hårde år. Lillebror som kom til verden men bare skreg og var syg konstant. Mor der går med kroniske smerter. T som slet ikke trives på daværende tidspunkt.
Tror o har betalt prisen og dette kommer til udtryk nu

Åh hvor jeg virkelig føler mig mislykket som mor lige nu. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage til alt var godt. Hvor mine smerter var væk og ungerne trives.
Øv øv syntes det er barsk og se i øjnene, at ungerne har betalt prisen for det vi voksne skulle have styr på.
Anmeld